27 Şubat 2019 Çarşamba

UMUTUN KIRILAN KANATLARI-KADIN 51.BÖLÜM

''Kadın'' dizisini baştan beri sıkı takip eden ve tarafını Arif ve Bahar'dan daha doğrusu, Arif'in çocuksu ve masum sevgisinden yana seçmiş biri olarak; ilk kez diziyi ortadan izleyen yani biri olarak yazacağım, yazıyı.Sade ve sadece bir ''kadın olarak.Dünkü bölümle ilgili bir şeyler söylemeden  önce izininizle; dizinin, benim gözümdeki yeri hakında birkaç şey söylemek isterim.Dün akşam ki bölümü ayrı tutarak söylüyorum,mevcut toplumsal  göz önüne alındığında; toplumdaki kadın dertlerini en net ve sert şekilde anlatmayı başarmış dizilerdendi.Dizilerdendi diyorum, çünkü dün akşam bölümü izlerken; bende,sizler gibi çok zorlandım.Ama sonra bir şey fark ettim.Olaylara, kendi açımdan bakıyormuşum, meğer...''Aksi taktirde, bu kadar katı olmamam gerekirdi.'' diye düşünüyorum.Çünkü biz insanlar, yaradılışımız gereği  zaaflarla donatılmış varlıklarız.Kabul etsek de,etmesek de durum böyle. Bu zaaf bazı insanlar da kişilere, bazı insanlarda da durumlara yönelik olur.Ve bence, Bahar'ın zaafı da maalesef ki Sarp.Bunun dışında mantıklı başka bir seçenek yok.Zaten, Sarp'ın içinde bulunduğu ruh haline ''aşk'' diyebilmek, başlı başına komedi.Onun ki sadece ''ego'' savaşı.Zira, ömrü hayatımda Aşk'ın böyle bir biçimini görmedim.Şahsen, görmekte istemem. Bunu size, kadını bölümü izlerken, belki de kez Bahar'a kızan biri söylüyor.
Ah be Arif! Dizi başladığı günnden bu yana eninde sonunda; Arif ve Bahar'ın bir şekilde mutlu sona ulaşacağına inanan biri olarak; dün akşam ki bölümü büyük bir hayal kırıklığı ile izledim.Ve Arbah konusundaki umutlarım maalef tükenmek üzere.Ben, bir olayı değerlendirirken ; nedeninden çok sonuçları ile ilgilenirim.Ve doğrusunun da bu olduğunu düşünürüm.Ama, maalesef ''Bahar'' karakteri bence kişiliğine tam zıt şekilde özellikle bu olayda sadece sonuçla ilgilendi. Sarp, gerçekleri kendi açısından anlatıkça; Bahar'ın buz dağları bir anda eridi.Olan da Arif'in çocuksu ve masum sevgisiine oldu.Sanırım bizler kadınlar, özellikle de bazılarımız gerçekten sevenlerin kıymetini pek  bilemiyoruz.Bundan sonrası için, hikaye nasıl devam eder bilmem,tek bildiğim; bölüm benim açımdan tam bir hayal kırıklığıydı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder