24 Şubat 2019 Pazar

''MEYDAN OKU''-ERKENCİ KUŞ 31.BÖLÜM

Hep söylerim,''Her aşk ve ilişki iki kişiliktir''diye.Birine karşı hissettiğiniz,duyguların gerçekliği kendinizden neleri feda ettiğinizle kendini gösterir.Eğer; bir ilşki sürecinde, her fedakârlık karşı taraftan bekleniyorsa; o ilşki de tıpkı insanlar gibi yıpranır.Ve özellikle de sürekli kendinden bir şeyler feda eden taraf günden güne eksildiğini fark eder. Can ve Sanem karakterini de ayrı ayrı seven biri olarak bu ilişkide, özellikle son haftalarda kendinden bir şeyler feda eden tarafın ''Sanem olduğunu görüyordum.Ve açıkcası bu durum beni bir seyirci olarak çok üzüyordu.Şimdi, aranızdan''Can tepkisinde haklı'' diyenler olacaktır.Ona bir itirazım yok.Benim takıldığım nokta tepkiyi gösteriş biçimi.Geçen haftada söyledim, yine söylüyorum ''çok kırıcıydı''Nihayet bu hafta, Sanem de Aşk'ını ayakta tutmak için çabalarken kendisinin ne kadar eksildiğini fark etti.
Özellikle son haftalarda, ''Erkenci Kuş'' ile ilgili olarak en fazla takıldığım noklardan bir tanesi, senaryoda kendini kuvvetli bir şekilde hissettiren aşırı durağanlıktı.Şunu kabul ediyorum, her hafta 180 dakika ve bazen de daha uzun sürelerle bir iş yazmak hiç kolay değil.Ve gerçekten insanüstü bir çaba gerektiyor.Ama, benim söylemek istediğim durağanlık, bütün bunların çok dışında.Sanki, dizi romantik komedi türünde bir iş olmaktan uzaklaşmış, gibiydi. Sanırım, senaristlerde bu gidişatın farkına vardılar ki, o durağan bölümlerin aksine, her şeyi ile kusursuz bir bölüm ortaya çıkarmışlar.Zaten, kendi adıma,genel itibariyle ülkemizde bu türde en başarılı işler çıkaran yazar ekibi olduğunu düşünüyorum.
Hafalardır ısrarla söyüyorum.''Kıskançlık'' romantik komedi türündeki işler için olmazsa, olmazlardan.Hem kadın hem erkek karakterler üzerinden doğru işlendiğinde diziye hareket ve canlılık katıyor. Bu sebeple,''Yiğit'' karakterinin hikayeye dahil edilmesinin, dizinin sağlam adımlarla yola devam etmesi açısından son derece doğru bir hamle olduğunu düşünüyorum.Çünkü, haftalardır ''kıskaçlık'' denen mucizevi duygunun, Sanem, üzerindeki etkilerini izledik. Şimdi sıra sende, ''Can Divit...Can'ın kıskanç hallerini izlemeyi özlemişiz.İzlerken çok keyif aldım.Bence ilk hafta için son derece tatmin edici sahnelerdi. Yiğit ve Polen'in kardeş çıkması da bence doğru bir hamle.Şahsen önümüzdeki hafta yayınlanacak bölümü şimdiden çok mereak ediyorum.İzlediğim en güzel bölümlerden bölümlerden biriydi.Emeklere Sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder