17 Şubat 2019 Pazar

BAZI SÖZCÜKLER BIÇAK KADAR KESKİNDİR-ERKENCİ KUŞ 30.BÖLÜM

''Bazı sözcükler, bıçak kadar keskindir.''.Kızgınlıklık anında ağızdan çıkan bazı cümleler; zamanla iyileşemeyecek kadar derin izler bırakır.Erkenci Kuş'un dünkü akşam izlemiş olduğumuz bölümünde özellikle ilk sahneyi şaşkınlıkla karışık büyük bir hayal kırıklığıyla izledim ne yazık ki. Belirli durumlarda,''AŞK'' kendinden, hayallerinden ve kırmızı çizgilerinden vazgeçmektir.Fakat, bu ''kendinden vazgeçmişlik hali '' asla tek taraflı olmalıdır, diye düşünenlerdenim.Çünkü, öyle olduğunda; iki kişi arasında yaşanan bu durum ''Aşk'' olmaktan çıkıp, bambaşka bir şeye dönüşüyor.Otuzuncu bölümün ilk sahnesinde Can ile Sanem arasında yaşanan yüzleşme sahnesi maalesef bir seyirci olarak, benim üzerimde bu tarz bir etki yarattı. Benim gözümde, genel itibariyle Can haklı iken,seçtiği kelimeler ve takındığı tavır ile haksız duruma düştü, ne yazık ki. Şimdi; eminim,aranızdan ''Can'' haklı diyenler,olacak. Bende aksini söylemiyorum, sadece seçmiş olduğu kelimeler ve üslubu çok kırıcı ve incitiydi.En azından ben hoşlanmadım.Gelelim, Sanem'e...Bence bu bölümle alakalı üzerine en fazla konuşulması gereken karakter, kesinlikle Sanem'di.Karakterdeki dönüşüm, tek kelime ile muazzam.İzlerken, özellikle ilk sahnelerde gözlerime inanamadım.O kadar laftan sonra kalkıp, Ağva'ya nasıl gitti.Hala kafamda bu aksiyonu bir yere oturtabilmiş değilim.İlk sahnedeki oyunculuklara ayrıca bir parentez açmak istiyorum.Hem ''Can Yaman'' hem ''Demet Özdemir'' şahane bir oyunculuk performası sergiledi. İkisi de muhteşemdiler, gerçekten.
Dizinin mevcut gidişatıyla ilgili takıldığım bir konu daha var.Haftalardır, aynı şeyi düşünüyorum.Neden sürekli Sanem'e rakip geliyor? Kıskançık sadece kadınlara has bir duygu olarak mı algınıyor?''Kıskançlık'' duygusunu işlemek, romantik komedi türündeki işler içn oldukça akıllıca bir hamle. Ama,bunu hep aynı yolu kullanarak yapmanın kendim de dahil birçok seyirciyi sıkmaya başladığını düşünüyordum.Bu sebepten ötürü, dün yayınlanan ön izlemeyi seyrettikten sonra, ''derin bir oh çektim''Bakalım, nasıl bir karakter gelecek. Gerçekten çok ediyorum.
Bence,gelecek karakter dolaylı olarak da olsa Can'ın gitmek için yaptığı hamleyi de engellecek.Bana kalırsa, bu karakterin güçlü yazılmış ve çok yönlü olması hikayeye de nefes aldırıp, yazarın elini de son derece rahatlatır.Kendi adıma, hikayedeki kıskançlık penceresine, bir süreliğine de olsa ''Can Divit'' gözünden bakmaktan son derece keyif alacağımı düşünüyorum.Umarım uzun ömürlü bir karakter olur.EMEKLERE SAĞLIK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder