1 Haziran 2017 Perşembe

Finale bir adım kala çiçeklerle bezeli bir yolculuk hayat şarkısı

Belki benimde bir kadın olmamdan kaynaklanan bir durum olarak ne zaman televizyon ekranında güçlü bir kadın görsem inceden bir ruhum okşanır.Ve o projeyi izlemek benim için çok daha keyifli bir hal alır ki nitekim hayat şarkısı da benim için bu yüzden ayrı bir kıymetli ayrı bir özel kalacak hayatım boyunca.Özellikle bu bölümü izlerken sırf hülyanın değil neredeyse tüm karakterlerin başlangıçtan bugüne kadar değişimleri geldi gözümün önüne.Her hafta hiç kaçırmadan Hayat Şarkısı izleyen biri beni duygu dünyasındaki değişimle Kerim'den sonra en fazla şaşırtan isim kesinlikle Zeynep oldu.Zeynep karakteri dizinin başlangıcından bugüne kadar bölümlerde
o kadar büyük değişim gösterdi ki adeta iki farklı karakter izlemişiz gibi hissediyorum.Tabii ki oyunculuğuyla karakteri dğerli bir taş misali parlatan Pelin Öztekin'in katkısı çok büyük.Daha şimdiden bir sonraki projesi için meraklanmaya başladım bile.Yıllar sonra Hayat Şarkısı denildiğinde aklıma gelecek
ilk unsurlardan biri olacak olan Hülya-Mahir dostluğuna ayrıca bir parantez açmak isterim.Sanılanın aksine bir kadın ve bir erkeğin çok da güzel dost olabileceğini göstermek açısından bile Türk tv tarihinde henüz dizi bitmemişken kendine çok sağlam bir yer edindi.Benim gibi şu zamana bir sürü dizi izlemiş insanı bile tüm kendine haslığıyla alt üst eden biricik çifttimiz HÜLKER'DEN bahsetmeden geçmek olmaz.Biz kadınlar(en azından)çoğumuz kendi beyaz atlı prensimizin hayalini kurarak  geçiririz hayatımızın bir kısmını.Hülya aslında bir çoğumuz gibi tepkiler veren bir karakter oldu.Sanırım bu yüzden bu kadar çok sevildi.Çünkü çok samimi bir karakterdi.Bir kadın olarak  silik karakterler izlemektense,bu tarz karakterler izlemek çok daha fazla hoşuma gidiyor.Kerim Hülya'yı Hülya'da Kerim'i iki sene içinde ne kadar değişti.Bana göre Hayat Şarkısı neresinden bakarsak bakalım tam bir başarı hikayesi.Hayat Şarkısı boyunca izlediğim her sahnedeki şahane oyunculuklar için başta Ahmet Mümtaz Taylan olmak üzere tüm oyuncuların yüreğine sağlık.İğneden ipliğe emeği geçmiş herkese sonsuz teşekkürler. Şahane karakterler yaratmadaki başarısı tartışmasız olan can senarist Mahinur Ergun ve her zaman Hayat Şarkısı'nı onun gözünden izlemenin seyirci için büyük şans olduğuna inandığım Cem Karcı ayrıca minnetle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder