13 Haziran 2017 Salı

Sezon finaline bir bölüm kala ters köşenin böylesi söz 11.bölüm

Kurtdereli'nin şehit olmasından sonraki ilk  bölüm olan bu bölümde Yavuz ve timi kalplerinde hissettikleri acıyı en derinlerinde saklayarak büyük bit cesaretle Çolak'ın peşine düştüler.Sade bir seyirci olarak senarist tarafından ters köşe edilmeyi gerçekten çok ama çok seviyorum.Ki bu akşamda birçok yerde tam olarak böyle bir durumun içinde buldum kendimi ve bu durumdan en ufak bir şikayetim yok.Benim için bölümdeki ilk ters köşe hepiniz malumu olduğu üzere Çolak'ın oğlu ile ilgili mesele.Bendeniz Çolak'ın oğlu ya Yavuz yada Ateş çıkar diye düşünürken olay bambaşka yerlere gitti.Bu durumla ilgili olarak kafamının içerisinde o kadar farklı düşünceler vardı ve şuan öyle bir tes köşe oldum ki Şuanki durum itibariyle ibreler tam ters istikamete dönüp Sado'yu göstermeye başladı gibi hissettim.Ama tabii ki emin olamıyorum. Söz kadar hızlı akan bir dizi için bir hafta bile çok şeyi değiştirebilecek bir süre iken hafta da sezon finali olması çok daha fazla  merak içerisinde bırakıyor seyirciyi.Bahar'ın annesini gerçekten anlayamıyorum.İnsan kendi kızı mesleğini yapmasın diye nasıl bu denli uğraş verir. Bölüm içerisindeki sahneler arasında en beğendiklerim bir tanesi Yavuz ve Bahar'ın telefon konuşması sahnesiydi.Gerçekten çok anlamlı inceliklerle dolu  ve oyuncular tarafından da son derece naif bir biçimde hissedilerek oynamış, Yavuz-Bahar ikilisinin en güzel sahnelerinden bir tanesiydi bana göre.Hazır çiftlerden konu açılmışken öyle devam edelim.Ateş gizli görevde iken Nazlı'nın araması ve telefonu Sezin'in açması sonucunda Ateş'in başını önümüzdeki bölüm  biraz ağrıtacak bir olay yaşansa da şahsen benbu olayın Ateş ve Nazlı ilişkisi açısından iyi şeylere vesile olacağını düşünüyorum.Gelelim Çolak'ın yakalandığı,Avcının ise malesef bir şekilde terör örgütünün eline düştüğü o sahneye aslına bakarsanız Eylem'in öldüğü sahne ile alakalı olarak her hangi bir şey gösterilmeyince acaba mı sorusu oluşmuştu kafamda ama böyle bir yerde görmeyi hiç beklemiyordum.Bu durumda Eylem gizli görevde falanmymış.En ufak birşeyi oturtamadım kafamda.İşte ben sağ gösterip sol vurmak diye buna derim.Çolak ve Yavuz'un her sahnesi bana göre sayfalar dolusu yorum yazabilecek sahneler zaten ancak bu sahneyi işleniş bakımından da çok beğendim.Tolga Sarıtaş ve Serhat Kılıç zıt iki karakteri muazzam canlandırıp her hafta biraz daha hayran bırakıyorlar seyirciyi kendilerine.Ve her hafta seyirciye bildiklerini unutturup,ezber bozduran şahane senarist iyiki varsın.Bu mükemel bölüm için emeklere sağlık.
Tüm şehitlerimize minnet ve saygıyla.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder