7 Haziran 2017 Çarşamba

Kahramanlara minnetle-SÖZ 10.BÖLÜM

Ne zaman Türk Bayrağı görse ona sevgisinden gözleri dolan bir insan olarak bu bölüm benim için çok anlamlıydı.Bölüm boyunca izlediğimiz tüm sahneler gerçeten son derece etkileyici sahnelerdi.Her biri yazılırken de çekilirken de ince elenip sık dokunduğu o kadar belli ki.Bölümün 31 Mayıs'ta acı bir helikopter kazası sonucunda kaybettiğimiz kahraman mehmetcik ithaf edilmiş olması bence son derece anlamlı bir davranıştı.Gelelim deyim tam yerinde soluksuz izlediğimiz 10.bölüme ki hiç abatmıyorum o kadar çok olayı bir Türk dizisinde izleyebileceğimi hem de bu derece sürükleyici bir biçimde asla düşünmezdim.Ama söz konusu senarist Ethem Özışık ise herşey mümkün olabiliyor.Öncelikle sonucu Yauz'un Çolak'ın elinden kurtulmasına kadar gidecek olan bir yangın sahnesi var ki benim şimdiye kadar izlediğim bu tarz sahneler içinde en iyi olanlarından bir tanesiydi bana göre. Eğer bir bilgisayar efekti kullanılmışsa bile, ki muhtemelen öyledir,sahnede bu anlamda gözüme batan hiçbir detay olmadı.Bana  göre bölümün konuşulması gereken diğer bir mühim mevzusu olan Yavuz-Bahar meselesi.Öncelikle şunu üzerine tekrar tekrar basarak belirtmek isterim bu söyleceklerim sakın yalnış anlaşılmasın Aybüke Pusat'ı severim üstelik Tolga Sarıtaş ile de oyunculuk kimyası açısından yakıştırıyorum.Ama burda insanların bu çiftle alakalı olarak tepkisini büyük ölçüde çeken şeyin Bahar'ın gereğinden fazla ısrarcı olmak olduğunu düşünüyorum.Tamam olaylara bir kadın olarak bakıldığında Bahar'ın haklı olduğu şeyler var tabiki de ama ben bu nokta itibariyle,Bahar'ın biraz kendini çeri çekip  beklemede kalmasının doğru olacacağını düşünüyorum.Bakalım yeni bölümler çiftimiz açosından hangi süprizleri barındırıyor.10.bölümün benim için en etkileyici sahnesi tartışma götürmez bir şekilde şehit cenazisinin izlerken boğazımın tam ortasına bir yumru oturdu ve uzunca bir süre oradan kalkmadı.İnsan kurgu olduğunı bildiği halde bu tarz sahneleri izlerken yüreği cız ediyor.Gerçek hayatra bu gibi acı olayları ülkemizin bir daha alsla yaşamaması dileğiyle,bu şahane bölümde emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler.Tüm şehitlerimize minnet ve saygıyla...
Küçücük bir tahmin biliyorsunuz bölümün sonlarını doğru Çolak'ın bir oğlu olduğunu öğrendik.Bence burda iki şık ön plana çıkıyor.Ateş veya Yavuz...Ama benim fikrim sorarsanız Yavuz kesin olarak daha kuvvetli bir ihtimal.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder