30 Haziran 2017 Cuma

Ateş Böceklerinin Aşk'a yolculuğu ATEŞBÖCEĞİ 1.BÖLÜM

İlk tanıtımını izlediğim andan itibaren büyük bir heyecanla beklediğim ateş böceğinin nihayet birinci bölümünü izledik.Öncelikle şunu dile getirmeliyim ki oyuncu kadrosu gerçekten muazzam.Bu sebeple bence ilk olarak cast direktörünü tebrikle yazıya başlamak en doğru olanı.Oyuncu kadrosundaki tüm isimler yan yana bir yapbozun parçaları gibi bir uyum yakalamışlar.Dizinin ilk bölümü beni bir seyirci olarak son derece tatmin etti.İlk bölümü bir cümle ile tarif etmek istersek''Aşk tesadüfleri sever''demek bile kafanızda bir şeylerin oluşmasına yetecektir diye düşünüyorum.Aslı ve Barış'ın yolları talihsiz bir kaza sonucu keşişmiş olsa bu yolculukta filizlenecek büyük bir aşk var.Ama benim asıl merak ettiğim şey,Barış Aslı kadar zeki birinden kaza ile ilgili gerçeği ne kadar saklayabileceği ki ben bu durumun fazla uzun sürebileceğini düşünümüyorum.Sanırım Bir Aşk Hikayesi'nden bu yana Seçkin Özdemir`in romantik komedi türündeki bir işe ne kadar yakışacağını düşünüyordum.Ve ateşböceği ile birlikte de bu düşüncemde haklı olduğumu gördüm.Nilay Deniz ile uyumları gerçekten çok ama çok iyi.Ateş böceğinde ilk defa romantik komedi tütü ile ilgili birçok klişe yıkıldı bence.İlk kez bir esas kız taksi şöförlüğü yapıyor.Romantik komedi türündeki dizilerde genelde erkek karakterler daha baskın olur.Ateş böceğinde ise durum tam tersi.Nilay Deniz;in o çıtıpıtı haline Aslı karakteri çok yakışmış.Ama ne yalan söyleyim en çok Metin karakterini Durul Bazan'ın oynamasına şaşırdım. Kendisini hep daha enerjik karakterlerde izlemeye alışkın olduğum için galiba.Ben Metin ve Handan için.Mia yapım bu tarz sıcak samimi işleri çok başarılı yapıyor.O mahalle  ortamınını çok iyi yansıtır.Bakıldığında Kocamın Ailesi'de böyle bir işti. Bu yüzden bir işte Mia imzası varsa benim için baştan olmuş demektir.Bakalım Ateşböceği'inde yol bizi nereye götrecek.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder