1 Temmuz 2017 Cumartesi

Birbirleri için atan iki kalp-Kalp Atışı 1.bölüm

Kore dizilerini izlemeyi gerçekten çok seven bir Türk seyircisi olarak ''Doctors'' dizisinin uyarlanacağı haberini ilk okuduğum bu yana büyük merak içinde beklediğim gün sonunda geldi.Kalp Atışı ilk bölümü izlemelere bir türlü doyamamışken,geçtim klavye başına.Dizinin başlayacağı haberini okuduğum zaman ön hazırlık olması açısından kore versiyonu izlemeye koyuldum ve bir kez daha kore dizilerinin  neden bu kadar çok sevildiğini anladım.Çünkü bu dizilerde anlatılan seyirciye umut aşılamaya çalışan hikayeler ve bana kalırsa bunda da son derece başarılılar.''Doctors'' dizisi de bu yazdıklarıma verebilecek olan en net örneklerden bir tanesi.Doctors'u izlerken aklımdan kadın ve erkek başroller için aklımdan çeşitli isimler geçiyordu.Ve inanır mısınız bilmem ama erlek başrol oyuncusu için aklımdan tam olarak geçen isim Gökhan Alkandı.Ve bu akşam bölümü izlemeyi bitirdiğimde tahminimin hedefi nasıl vurduğunu gördüğüm zaman ne sevindim anlatamam.Oyuncu seçimleri konusunda cast direktörünü alkışlamak lazım.Bu uyum kolay kolay yakalamaz çünkü.Kalp atışı ile ilgili olarak altını çizerek söylemek izlediğim şey sadece bir aşk hikayesi değildi.Biz daha il bölümden oldukça sağlam bir de başarı hikayesi izledik aslında.Eylül'ün o hırçınlığının altında yatan sebepleri ve Ali Asafla tanıştıktan sonraki değişimlerinin bir .kısmını gördük bir kısmını ise sonraki bölümlerde görmeye devam edeceğiz.Ama beni en çok etkileyen şey sanırım Ali Asaf'ın Eylül'ün hayatı için bir nevi pusula sanırım.Bana göre bu şekilde başlayan bir ilişki çok daha sağlam olur.Bana sorarsanız eğer böyle bir ilk,bölüm için ''su gibi"tabiri bile çok yetersiz kalır.Eğer tek kelime ile ifade edeceksem sadece mükemmel diyebilirim.Sevgili senaristlerimiz senarryoyu bir oya kusursuz işlemişler.Son olarak Öykü Karayel ve Gökhan Alkan uyum öylesine muazzam olmuş ki izlerken sanki yıllardır izliyor hissine kapıldım.Bu şahane bölüm iöçin çokca teşekkür.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder