7 Temmuz 2017 Cuma

İlk Görüşte Aşk-Ateşböceği 2. bölüm

Söz konusu birgün karşımıza çıkacağına inanıdığımız ruhu eşi olunca biz kadınlar gerçek manada rakipsiz oluyoruz.Hiçbir zaman genelleme yapmamaya çalışarak konuşmaya ve yazmaya çalışan biri olarak istisnalar kayideyi bozmaz diyorum.Tabii ki aramızda bu biçimde düşünmeyenler olacaktır.Bu söylediklerimi onları bir kenara koyarak söylüyorum.Bunları kendimize saklasak da bu tarz istekler ve düşünceler zaman zaman her birimizin kalbinin kapılarını bir şekilde çalıveriyor.Eğer benim fikrimi soracak olursanız,şahsen ruhu eşini kavramına inanan ama aynı zamanda ilk görüşte aşk kavramına hep mesafeli yaklaşan biri olarak beni de son derece etkileyen naif bir bölümdü.Sanırım Mia Yapımın işlerinin seyirci tarafından bu denli sevilip kabul görmesini sağlayan en önemli unsur samimiyet bana göre.Yapılmış bütün işlere baktğınızda ortak olan şey aynıdır.Ama bu kez çok daha fazlsını hissettim.Karakterleri içtenlikle benimseyip,abartısız oynamayı,başaran oyuncular hem seyirci hemde yapım adını büyük bir şans.Çünkü böyle bir durum olduğunda o isimleri daha önce kaç projede izlemiş olursanız olun,inandırıcılık konusunda en ufak bir sıkıntı duymuyorsunuz.İşte benim için durum Seçkin Özdemir ve Nilay Deniz'i seyrederken hissettiğim tam olarak bu.Ateşböceğinde henüz ikinci bölüm bitmiş olmasına rağmen aralarındaki henüz adı konulmamış bağ bence şimdiden kendini güçlü bir biçimde hissetiriyor.Bir projenin içindeki oyuncuların,oyunculukların  burdaki sağlam olmasının yanı sıra doğru role doğru oyuncu seçimi bence çok önemli bir diğer unsur.Ateşböceği'nde Aslı'nın o çıtıpı halleriNilay Deniz'e ne kadar uygunsa Barış karakteri Seçkin Özdemir'in o cool ama bir o kadar yakışmış.Son sahnenin üzerimdeki etkisine elirsek Aslı 'nın arabayı görmemesi gerekliliği işin birazcık bahanesi oldu gibi geldi bana..Aslı'nın son sahnedeki sevimli birazda şaşkın hali,ile Barış'ın son andaki hareketi birleşmiş ve ortaya tablo tadında görüntüler çıkmış ortaya.Bana göre oldukça dengeli ama bir o kadar da lezzetli bölüm olmuş.Emeklere sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder