14 Temmuz 2017 Cuma

Gurur bazen kalplere çöken bir karabasan gibidir-Ateşböceği 3.bölüm

Hayatımızda yaşadığımız bazı problemlerın bizleri daha iyi anılara hazırlamak için gidilmesi gereken birer yol olabileceğini düşünmüşşümdür her zaman. Bu yüzden de "Ateşböceği henüz ilk bölümü izlediğimiz o akşam dikkatimi çekmişti. Ama haftalar ilerledikçe ve ben bir seyirci olarak karakterleri tanıdıkça durum dizinin daimi seyircisi olmama kadar gitti. Ve şunu söyleyebilirim ki her yeni bölümü bir önceki bölümden çok daha fazla beğeniyorum. Ama bu bölüm bence ayrıca güzeldi. Şimdiden en iyi bölümler arasına 3.bòlümü yazabiliri bana göre. Sanırım kişiliğinin en belirgin özelliklerinden biri umut veren her türlü şeyi çok sevmem, ve kolayca kabullenmemidir. Bu nedenle televizyon izlerken de seçtiğim yapımlar bir şekilde içinden umut geçen hikayeler oluyor. Ateşböceği'ne baktığım zaman da aşk hikayesi arasına gizlenmiş bir umut hikayesi görüyorum. Ki bu günümüzdeki televizyonculuk anlayışında pek sık rastlanan bir şey değil. Genel olarak televizyonda baskın olan yapımlar ağır dram türündeki işler oluyor. Aslı ve Barış  bana göre bu anlamda çok önemli iki karakter.Çünkü ikisi için de ailesi çok özel. Ama bir yandan da aşkın içine düştüler. Özellikle Barış için bundan sonraki süreç zor geçecek gibi hissettim bu bölüm.Daha şimdiden aşkı ve ailesi bocalamaya başladı bile. Yalnız belirtmek isterim ki Teoman karakterinin Aslı'ya olan  ilgisi, Barış'ın Teoman ile Aslı'nın da Gül ile arasının bozulmasına neden olacak sanki yada bu sadece benim düşünüyorum,benim düşüncem mi bilemiyorum. Umarım öyledir.Çünkü iki tarafta da çok güzel dostluklar var. Ve gerçekten bozulsun istemem. İlerleyen  bölümlerde neler olacağını çok merak ediyorum. Malumunuz bölüm fena bir yerde bitti. Bakalım Aslı işe geri nasıl dönecek?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder