20 Haziran 2017 Salı

SÖYLEYECEK SÖZÜMÜZ BİTMEDİ -söz 12.bölüm

Sanırım "Söz" ile ilgili olarak yazdığım daha ilk yazıda belirtmiştim.Benim için bir projeyi izlebilir kılan yegane unsur,senaryo ve oyunculardır diye.Bu iki unsurdan bana göre en önemli olanı ise iyi senaryodur.Çünkü iyi yazılmış bir senaryo ve karakterler de aynı zamanda oyuncuya oyunculuğunu sınırsız bir şekilde gösterebileceği yeni alanlar açar.Ki bazen tıpkı "Söz"de olduğu gibi iyi oyuncular bir araya gelir ve ortaya seyir zevki son derece yüksek,benzersiz bir iş çıkar.Sanırım Söz'ün başarısının sırrı tam olarak bu.Bu sebeple Söz'ün sezon finali için bol aksiyonlu sahnelerle ve ters köşelerle dolu bir bölüm tahminim vardı.Evet ama hala izlememiş olanlar için sadece şu kadarını söylebilirim ki bölüm beklentilerimin de çok üstündeydi.İl olarak Eylem ve Fethi'den bahsederek başlamak istiyorum.Şahsen  Söz'ün ilk bölümlerinden bu yana Eylem'in bir gazeteci için bile çok fazla meraklı olduğunu düşünmüştüm fakat bu kadarı benim bile aklıma gelmemişti.Fethi'yi bir şekilde Sado'nun elinden kurtarışı filan ciddi anlamda aksiyon filmleri tadında sahnelerdi bence.Ayrıca dipnot olarak belirtmek isterim ki Eylem'in yeni tarzı tarafımdan çokca beğenildi.Yavuz ve timinin Çolak'ı askeri üsten aldığı sırada çekilen her bir sahne o kadar ince elenip sık dokunmuş ki izlerken bunun farkına sade bir seyirci  olarak bile çok net varıyorsunuz.Bölümü izlerken durumuna timdeki askerlerden sonra en çok üzüldüğüm kişi kesin olarak Bahar oldu.Onun durumu tam olarak yağmurdan kaçarken doluya tutulmak.Annesine söylenirken babasıyla karşılaştırıldığında melek gibi terimini rahatlıkla kullanılabileceğimize öğrendik.Ters olduğum noktalardan  bir tanesi de buydu.Bahar bunu öğrendiği zaman nasıl büyük bir şok yaşar kimbilir.Bölümde çiftlerimizin her biri ayrı ayrı vedalar vardı nitekim izlerken içim inceden bir buruldu.Bu noktadan geriye dönüş nasıl olacak merak içinde bekleyeceğim.Ama en çok tim tekrar bir araya nasıl gelecek ,olaylar nasıl gelişecek? Üç ay boyunca bu sorular kafamda yer edecek.Bana göre sağ gösterip sol vuran altın vuruş niteliğinde bir son sahneydi.Bizi de fena dağıttı.Bu şahane bölümde emeği geçenlere teşekkürler.
Tüm şehitlere minnet ve saygıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder