11 Haziran 2017 Pazar

Tarık Aksoy'a elveda Behzat Ç'ye YENİDEN merhaba

Hani bazı oyuncular vardır,canlandırdıkları veya canlandıracakları tüm karakterlere izleyici olarak daha en başından kefilsinizdir.İşte Erdal Beşikçioğlu'da benim nazarımda böyle bir oyuncu.İlk kez Köprü dizisinde izleme fırsatı bulmuştum.Sene 2006 ben henüz 15 yaşındayım.Ama ne kadar etkilendiğimi bugün gibi hatırlıyorum.Ve takvim yaprakları 2010'u gösterdiğinde zaman artık televizyon tarihimizde mihenk taşı haline gelecek olan Behzat Ç zamanıydı artık.İtiraf edeyim Behzat Ç'nin  aktif bir izleyicisi değildim o dönem.Denk geldikçe izlerdim.Ama etrafımdakileri insanların söyledikleri şeylerden yola çıkarak onu söyleyebilirim ki Türk televiyonlarında şimdiye kadar yapılmış işlerden bir tanesi. Hafızamı şöyle bir yokladığım zaman son dönemlerde Erdal Beşikçioğlu denildiği zaman gözleriminin önünde beliren ve seyirci tarafından yeterli değeri görmediğine inandığım kırk altı (46) yok olan beliriyor.Gerçekten çok farklı bir işti.Üstelik herkesin dizi sürelerinin uzunluğundan yakınlığından yakındığı şu zamanlarda sektöre nefes aldıracak nitelikte 60 dakikalık süre ile bir yeniliği başlattı.Eğer o dönemlerde şimdiki gibi dijital platformlar olsaydı,dijitalde yayına devam etmesi çok ama çok isterdim.Ve son olarak gelelim 20.bölüm süren bu kısacık serüvende bile efsaneleşmeyi başaran bir karakter olarak hafımızdan silinmeyecek bir karakter olan, Tarık Aksoy'a.Sadece bir seyirci olarak bile ekranda karamsarlığın ağırlağını hissetmekten ciddi anlamda rahatsızım.Tamam ekranda çeşitlilik olsun.Dram,romantik komedi ve komedi de kendine yer bulsun.ADI EFSANE senaristlerini bu bakımdan takdir etmemiz gerektiğini düşünüyorum.Dizideki birçok karakter genlere eğer isterlerse türlü imkansızlıklar içinde dahi olsa istediklerini başarabilme anlamında umut ışığı olmaları açısından benim için önemli karakterler.Esasen Erdal Beşikçioğlu'nun ve önemli birçok ismin kadrodan ayrılığı sonrasında hikaye nereye evrilecek çok merak ediyorum.Temmuzu bekleyip göreceğiz.Emeği geçenlere sonsuz teşekkürler

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder