29 Haziran 2017 Perşembe

Rüzgar Saçlı Adam Barış Akarsu

Ben bazı insanların öldükten çok sonra dahi iyliklerle yad edilmesi gerektiğini düşünlerdenim.Özelikle de bu insan Barış Akarsu gibi her durumda sevginin gücüne inanan kalbi tertemiz bir insan ise.Takvimler 2004'ü gösterirken o dönem hepinizin malumu olduğu üzere televizyon ekranlarını şarkı yarışmaları istila etmiş durumdaydı.Neredeyse her kanalda bulmak mümkündü.Benim düşüncem bu tür yarışmalardaki şöhretin,sabun köpüğü gibi çok kısa süreli olduuğu yönündeydi.Taki Akademi Türkiye'de Barış Akarsu'ya rastlayana kadar.Üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen Akademi Türkiye'deki görüntüleri ilk kez izlerken ne düşünüyorsam hala aynı düşünüyorum.Herşeyden önce sahneye gerçek anlamda çok ama çok yakışan,sahne ışığı son derece yüksek biriydi bana göre.Yardımseverliğinden iyi niyetliliğinden yaptıkları dolayısııyla haberdar olmuş bir insan olarak bir kez daha hayran olmuştum.Sanırım ben dahil birçok insanın onu bu derecede benimsemesinin sebebi de tam olarak bu.Yarışma bitiminde albümler birbiri ardına gelip şarkıları müzik kanallarında çalınmaya devam ederken 2006 yılında onun daha geniş kitleler tarafından tanınmasını ve sevilmesini sağlayan Yalancı Yarim geldi.Yalancı Yarim için her zaman iyiki diyorum ve bu hep böyle devam edecek.Bir kere Tarık Tekelioğlu karakteri ''Barış Akarsu''ya gerçekten çok yakışmıştı.Barış Akarsu'da tıpkı üstüne dikilmiş bir elbise gibi mükemmel taşıdı.Bazı ünlülerin tanınırlığı artıkça egoları da onlarla birlikte büyür.Barış da ise bu durum hep tam tersi işledi.İzlediğim son röpörtajların biriydi sanırım, star tv muhabiriyle arasında geçen gözlük muhabbeti hala bugün gibi hafızamda.Ne kadar alçakgönüllü biri demiştim.Birkaç gün sonra malesef kaza haberi geldi.Ama ben şuna inanıyorum bu dünyaya iyi izler bırakmış insanlar bir şekilde hiç unutulmuyor.Her zaman rahmetle anacağız.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder