22 Haziran 2017 Perşembe

Bu Bir Kara Sevda-Kara Sevda Final

Benim için bazı hikayeler izlemememin üzerinden yıllar geçse bile hep ilk günkü etkisini korur.Sanırım kara sevda da bu hikayelerden biri olacak.Finali izlemeyi bitirir bitirmez hissettiklerimi bir parça olsun anlatabilmek telaşıyla geçtim klavye başına.Finalle ilgili düşüncelerime geçmeden önce birkaç nokta üzerinde fikir beyan etmek isterim.74 hafta gibi bir dizi çok uzun sayılabilecek bir süre boyunca hikayeyi bu derece dinamik tutabilmek ciddi anlamda alkışlanmayı gerektiren büyük bir başarı bana göre.Bu sebeple başta senaristler olmak üzere Kara Sevda'da emeği geçen herkese sonsuz teşekkürlerimi sunuyorum.Finalle ilgili düşüncelerime gelirsek eğer,sanırım ben çoğunluktan farklı olarak Kara Sevda gibi dram yönü oldukça kuvvetli bir işin sonunu hiçbir zaman mutluluk dolu görmediğimden en ufak bir hayal kırıklığı yaşamadım finalle alakalı.Ha şunu söyleyebilirim ama sadece bir seyirci olarak Kara Sevda da mutlu son görmeyi isterdim.Bunun Kara Sevda'nın kimyasınada uymacağını düşünüyorum.Bence Kara Sevda'nın finalini  bu şekilde yapabilmek bile başlı başına alınması oldukça güç bir riskti bana göre.Tamam şunu kabul ediyorum.Mutlu sonlar seyirci olarak bizi belki çok daha fazla tatmin ediyor olabilir.Ki bende de durum aynen bu şekilde işliyor.Ama bu tarz vurucu finallerde akılda kalıcılık baımından son derece önemli bana göre.Sadece Kara Sevda'nın değil Türk televizyon tarihinin en kendine has ve asla unutulmuyacak karakterlerinden biri olduğunu düşündüğüm Emir Kozcuoğlu hakkında son birkaç şey söylemek istiyorum.Şimdiye kadar izlediğim tüm diziler içindeki en kötü ama bir o kadar da zeki karakter dersem sanırım yalnış olmaz.Tüm o kötülüklerine rağmen hep bir yerde iyliğe evrileceğini düşünmüştüm.Demeki ki bu düşüncem yalnışmış Karakterin tüm köşeli taraflarına rağmen izlerken karakterin zekasına hayran kalmak sanırım benim gibi bşr çoğunuzun yaşadığı tezat bir durumdur sanıyorum.74.hafta boyunca her sahnesinde bir kere daha" Kaan Urgancıoğlu oyunculuğu"dedik.Dizinin başarısı zaten malum ancak "Emir Kozcuoğlu karakteri kendi başına bile bir efsane oldu bence.Ve bu "Kara Sevda"nın benim için efsaneleşen bir diğer önemli parçasına Nihan Soydere.Nihan karakterinin içine düştüğü çıkmazları ve çaresizliğini bize pürüzsüz bir oyunculukla yansıttı.Özellikle bazı sahnelerini izlerken içim parçanırdı.
Neslihan Doğulu bana göre Türkiye'de dramın o ağır yükü altında ezilmeden onu muazzam canladırabilen kadın oyunculardan.Bunu da net bir biçimde gördük dizi boyunca bir kadın olarak hayranlıkla izledim.Bundan sonrası içinde yolu çok açık olacaktır.Kemal Soydere istediğin herhangi birşey için emek vermenin ve fedakarlık yaomanın ne kadar seğerli olduğunu birkez daha gösterdi hepimize.İçten oyunculuğuyla hepimizi derinden etkileyen Burak Özçivit teşekkürler.Eşlik etmesi inanılmaz,keyifli bir yolculuktu.Emek verenler sağ olsun.Herşeye rağmen beni tatmin eden şahane bir bölümdü

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder