17 Haziran 2017 Cumartesi

Düş Kırıklığı-İstanbullu Gelin Sezon finali

Hani bazı hikayeler vardır,içine nasıl girdiğinizi henüz anlamamışken bir anda parçası olurvermişsinizdir artık.Sanırım benim İstanbullu Gelin'i izlemeye başlamam da tam manasıyla böyle bir süreçti.İzleyemeye başladığım an itibariyle tüm karakterler hikayeleriyle beni kendilerine çektiler.Kadrodaki tüm oyuncuları ayrı ayrı çok severim tabiki ama birkaç isimdem özel olarak bahsetmek isterim.İstanbullu Gelin'in aşırı derecede kuralcı kayınvalidesi Esma Sultan yani İpek Bilgin'den bahsediyorum.Her projesini izlerken canlandırdığı tüm karakterlere ayrı ayrı hayranlık duyuyorum.Hepsi birbirlerinden farklı karakterlerdi,ancak bu karakterlerin her birinde aynı olan tek şey güçlü karakterler olmalarıydı.Açıkcası bu tarzda karakterleri canladırmak ona çok  yakışıyor.Esma kadar köşeli bir karakteri bile izlerken İpek Bilgin'in o muazzam oyunculuğu sayesinde gözünüz hiç yadırgamadan hemen benimsiyor.
anlamaya hatta bazen hak vermeye başlıyorsunuz.On altı haftadır seyir zevki şahane sahneler izliyoruz sayesinde.İyki Esma Sultan İpek Bilgin olmuş.Hep var olsun hayatımızda.Onu izlemek olağanüstü keyifli verici bir deneyim.Söz güçlü karakterlerden açılmışken ondan bahsetmeden geçmek olmazdı.Kimden mi bahsediyorum.Tahmin edebileceğiniz üzere Süreyya'nın teyzesinden.Senem gibi deli dolu,eğlenceli bir karakteri bir de üstüne Neslihan Yeldan gibi usta bir oyuncu canladırınca ortaya izleyici olarak her hafta severek takip etttiğiniz bir karakter çıkıyor.Şunu açıkca söylebilirim Neslihan beni bir seyirci olarak fena halde ters köşe yaptı. Sanırım ilk kez kendisisini bu kadar iyi tarafları olan bir kadını canlandırırken izliyoruz.Ki bana göre Türkiye'de kötü karakterleri canlandırma konusunda en başarılı isimlerden.Sürreyya'ya gelirsek ilk başta şunu söylemek lazım.İnanılmaz derece de naif,ve fedakar bir ama aynı zamanda cesur da bir karakter.Sevdiği adamın peşinden hiç bilmediği bir dünyaya adım atabilecek cesaret hangimizde var ki?Sezon finaline dönecek olursak eğer benim gözümde çok etkileyici bir sezon finaliydi.Süreyya karakterinin bebeği ile vedalaştığı sahnelerdeki oyunculuklar konusunda kelimeler kifayetsiz kaldı.Özellikle Aslı Enver muhteşem oyunculuğuyla içimizi çok derinlerden acıttı.Bakalım Süreyya gerçekleri öğrendiği vakit nasıl tepki verecek.Faruk için bundan sonraki süreç çok daha zor olur diye düşünüyorum. ŞİMDİDEN YENİ SEZONU MERAK EDİYORUM.EMEKLERE SAĞLIK

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder