27 Mayıs 2017 Cumartesi

Zorlu Vedaya Yaklaşırken1 hayat şarkışı

Daha Hayat Şarkısı'nın ilk tanıtımını gördüğüm o gün hafızamda taptaze dururken şimdi kendimi bu güzel hikaye ile vedaya hazırlamak öyle zor ki.Sırf bu hoşçakal yazısını birkaç hafta önceden yazmak istedim.Bu şahane yolculuğa başlamadan önce hikayeye daha net bakabilmek için oturup orjinal(kore)versiyonu büyük bir merak içinde izledim.Ve şunu söylebilirim ki bugüne kadar izlediğim tüm uyarlama işler içerisinde izlediğim en farklı iş dersem hiç abartmış olmam sanırım.Tabiki bununla ilgili olarak ilk ve en büyük teşekkürü sevgili Senaristimiz Mahinur Ergun'un hak ettiğni düşünüyorum.Benim bakış açımdan bir senarist olarak sadece yazmış olmak için yazan bir senarist değil bununla birlikte özellikle kadın seyirciye ışık olacak,umut verecek başarı hikayeleri yazıyor ki bu bence çok ama çok önemli.Hayat şarkısı'nın gizli kahramanlarından bahsederken ondan bahsetmemek olmazdı.Kimden mi bahsediyorum?Hemen söyleyeyim tabiki Hayat Şarkısı'nın bir tanecik yönetmeni Cem Karcı'dan.Ezel dizisinde ismi hafızama kazınmış,Tatlı Küçük Yalancılar da ise ilk kez bir hikayeye onun gözünden bakıp yeteneğine hayran kalmıştım.Sonrasında ise Hayat Şarkısı geldi.Bana göre Cem Karcı Hayat Şarkısının bu derece sevilmesinde en büyük paya sahip olan kişilerden bir tanesi.Bir seyirci olarak hikayeleri onun gözünden izlemenin  büyük bir şans olduğunu düşünüyorum.Hayat Şarkısı tatlı bir esinti tadındaki şahane etkisiyle hayatımızdan usulca çıkmaya hazırlanırken ben şimdiden onun bir sonraki işini büyük merakla bekliyorum...Devamı gelelecek

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder