3 Mayıs 2017 Çarşamba

Söz veriyorum herşey çok güzel olacak-söz 5.bölüm

Benim gibi düşünen var mı 5.bölümün ilk kırkbeş dakikasında birçok kez söylediğim gibi yine ''yerli dizi yersiz uzun''derken buldum kendimi.Süre uzunluğu sebebiyle bölüm gerektiğinden yavaş ilerledi malesef bana göre.Sakın yalnış anlaşılmasın bölümü beğenmediğimden değil ama bunu da belirtmeden geçersem içimde kalırdı.Senariste bu anlamda yorum yapmanın doğru olmadığını düşünüyorum.Sonuçta onlarda kendilerinden istenen süreye uygun olarak yazmak zorundalar bölümleri Dördüncü bölüm son sahnede timi operasyona giderken,Hafız'ı ise elinde telefon kalakalmış halde bırakmış.Daha önceki yazılarımın  birinde söylemiştim sanırım.Tim içindeki askerlerden hikayesi ile beni en çok Hafız oldu diye.Hem Hafız'a hemde Fatma'ya sonuna kadar hak veriyordum ta ki bu bölüme kadar.Fatmanın yaptığı son hareket bence benciliğin dik alası.Tamam bir kadın için zor şeyler yaşıyor,yaşadı.Ama Hafız'ın durumu çok daha zor.Hep söylerim ağızdan çıkan bazı cümlerin geri dönüşü yoktur.Fatma içinde durum aynen böyle.Bölümde çiftlerden Ateş ve Nazlı'nın sahnelerini ayrı bir sevdim.Demedi demeyin büyük bir aşk doğuyor.Tabii arada bir de Erdem Yarbay gibi bir gerçek var.Olacakları şimdiden çok merak ediyorum.Çolak Eylem'in üzerinden planlarını o kadar ustalıkla uyguluyor ki Eylem'in bu saflığı karşısında edecek söz bulamıyorum.Sonunda beklenilen oldu Çolak ve Yavuz karşı karşıya geldi.TOLGA SARITAŞ ve SERHAT KILIÇ'IN karşılıklı sahnelerinde ortaya bir görsel şölen çıkacacağını tahmin ediyordum ama benim beklentimin çok üstünde sahneler ortaya çıkmış gerçekten.Yavuz zor bir seçin tam ortasında bakalım neler.Bu şahane bölüm için emeklere sağlık.
Tüm şehitlerimize minnet ve saygıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder