18 Mayıs 2017 Perşembe

ELİNDEN KAYIP GİDEN BİR BALON MİSALİ MUTLULUK-söz 7.bölüm yorumu

Yedi haftadır Söz'ü gözünü kırpmadan izleyen biri olarak şunu açık bir şekilde ifade edebilirim ki şuana kadar yayınlanan bölümler içinde en çok bu bölümü sevdim.Ali Haydar'ın tüm yaşadıklarına rağmen yeniden hayata tutunup,arkadaşlarının arasına döndüğü sahnede hepimizin yüzüne incecik bir tebessüm oturdu.Eminim benim olduğu gibi sizin yüreğinize de serin sular serpildi.Gelgelelim yedinci bölüm,üçüncü fragmanında izlediğimiz ve izleyen çoğu kişi tarafından tepkiyle karşınan Yavuz ve Bahar sahnelerine...Fragmanı izleyen çoğu seyirci gibi bende ilk izlediğimde bende ufak çaplı bir şok yaşamadım dersem yalan söylemiş olurum.Hatta hiç abarmıyorum fragmanı defalarca izlemiş olmama rağmen Yavuz ve Bahar sahnelerinin olayların akışı bakımından bu derece hızlı akıttığını gördüğüm zaman:"Ne oluyoruz ya."Diye söylenirken bulduım kendimi.Çünkü sonuç itibariyle sevdiği kadın gözlerinin önünde çok kısa bir süre önce şehit edilmiş bir adam var.Ve onu bu kısa zaman zarfı içinde böyle görmek bir kadın olarak canımı acıttı.Bölümün tamamını izlediğimde ise tüm bu düşüncelerimin birer önyargıdan ibaret olduğunu anladım.Bu yazdıklarım yalnış anlaşılmasın lütfen,Bahar Yavuz çiftini seviyorum.Fakat benim anlamlandıramadığım konu olayların nasıl olyp da bu kadar hızlı bir şekilde gelişsbildiğiydi.Ki bölümde kafamdaki tüm sorunlara son derece doyurucu cevaplardan.Yavuz'un Bahar'a karşı yaptığı tüm hamlelerin altından malesef ki Çolak çıktı.Ve bunu gördüğümde Bahar adına o kadar üzüldüm ki size anlatamam.Tamam Yavuz içinde halen daha çok derin bir yas var tamam ama olaylara bir de Bahar tarafından bakmak lazım.Gerçekleri öğrendiği zaman çok büyük hayal kırıklığı yaşayacağını düşinüyorum.Yavuz durumu nasıl toparlayacak.Çok merak ediyorum doğrusu.Sonuçta onun kalbi YAVUZ için atıyor.Yavuz ve bahar için biraz daha zamana ihtiyaç olduğunu düşünüyorum.En azından Yavuz'un acısının üstünün biraz daha örtülmesi lazım.Yeni bölüm için şimdiden çok heyecan duyuyorum.Şahane bölüm için emeklere sağlık.Tüm şehitlerimize minnet ve saygıyla...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder