20 Mart 2019 Çarşamba

SADECE SEVMEK-KADIN 54.BÖLÜM

Sizce,sevmek nedir?Kendi adıma,cevap vereyim.Bence,sevmek,yaşanan zorluklar karşısında;onun varlığından güç alıp,ona varlığınla güç vermektir.Aranızda aşılmaz dağlar da olsa bir nefes uzağında olmaktır sevdiğinin.Bu derece masalsı sevmelere günümüzde rastlayamadığımızdan sanırım,okuduğumuz ve izlediğimiz hikayelerde bu tip karakterleri daha derinden seviyoruz.Netice itibariyle kadınlar olarak;çocukluğumuzda masallarla büyütüldük.Kimbilir belki de ''Arif''karakterini bu kadar sevip;benimsememizin nedeni de budur.Zira,o dinlediğimiz hikayelerden fırlaşmış gibi seviyor. Bugüne kadar onlarca hikayeye;seyirci sıfaatıyla şahitlik etmiş biri olarak tüm samimiyetimle söylüyorum.Bence ilerleyen yıllarda,Arif'in bu sevme şekilini temel alan bir masal kitabı yazılabilir.Şaka bir yana; böyle samimiyetle seven bulmak zor.Her zorlukta,söylenenlere kulaklarını tıkayıp;aralarındaki mesafelere rağmen hep Bahar'ın yanında.Dün akşam ki bölümü izlerken ;onun adına umutsuzluğa düştüm.Çünkü haftalardır;diğer karakterler en azından tebessüm edebilirken;Arif'in payına hep hüzün ve efkar düşüyor.Ben''bölüm sonuna kadar olurda bu kadar mı olur?''şekllinde hayıflanırken,belki de Arif'in hayatında bugüne kadar ki en umut ışığı kendini gösterdi.Kız kardeşi...Ne yalan söyleyeyim.Hikaye akışında böyle bir hamle beklemiyordum.Hande Altaylı hepimizi şaşırtı.Bu yeni karakterin gelişi; Arif açısından yepyeni bir başlangıç.Yani en azından benim umudum yönde.Ayrıca,Arif söylerken gördüğümüz;Bahar'ın boynundaki kolye detayı iyi bir şeyler olacağının habercisi gibi.
 Ben,Nezir'in hikayesinin yakında biteceğini düşünüyorum.Doruk'u da sırf,Sarp'ın canını yakmak için aldı.Genele bakarsanız,Doruk'u çok sevdiğini görürsünüz.Zaten,Doruk'u görüp de sevmeyen olamaz.Nezir'e olan sevgisi ve merhametin gördükçe;bu masumiyet tertemizin kalplerin ışığı tüm yeryüzünü sarsın istiyorum.
Keşke bizde çocuklar gibi;filitresiz sevebilsek yaşamak daha kolay ve keyifli olurdu.Sizce de öyle değil mi?Bu hafta izlediğimiz bölümde; Arif'ten sonra en çok,Ceyda'ya içerledim.Bugüne kadar çektikleri yetmez gibi;birde Şirin'i çekmek zorunda,Emre ile durumunu hiç söylemiyorum bile.Üstelik,tüm bunları tek başına sırtlamak zorunda.Bahar'ın Ceyda böylesine zor bir durumdayken yanında olabilmesini isterdim,ama olamadı maalesef.Artık onun yüzü de gülsün;dileğim bu.EMEKLERE SAĞLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder