3 Mart 2019 Pazar

KISKANÇLIĞIN ANATOMİSİ-ERKENCİ KUŞ 32.BÖLÜM

Bir seyirci olarak, izlemekten en keyif aladığım tür romantik komedi tarzındaki işler.Romantik komedi türündeki işlerin bu kadar sevilmesinin sebebi, bence ruha iyi gelen bir tarafının olması. Eğer yapılan işe özenilirse seyirci üzerindeki etkisi, bitmesinin üzerinden yıllar geçmiş olmasına rağmen devam ettirebilen işlerde var.Şu an ekran yolculuğuna şahane bir tempo ile devam eden, bu yolculuğun uzun seneler sürmesini dilediğim,Erkenci Kuş'ta benim kalbimde böyle bir yerde.Eminim, yıllar sonra da büyük bir keyifle izlediğim işler arasında olacak.Şansı,bahtı açık olsun.

Gelelim, türlü şahaneliklerle bezeli bu güzel bölüme.Haftalardır, söyledim kıskançlık romantik komedilerin en güçlü silahıdır.Doğru kullanıldığı taktirde hem hikaye akışını canlandır hem dağılan karakterleri toparlar. Nitekim öyle de oldu. Erkenci Kuş seyrcisi olarak biz,Sanem'in kıskanç hallerini görmeye çok alışkınız.E yalan yok, bu sahneleri izlerken çok eğlendik halen de eğleniyoruz, ama ben uzun süredir bu duygunun Can Divit üzerinde nasıl duracağını merak edenlerdendim.Dün akşam ki bölümü izledikten sonra, bu merak duygusunun ne kadar haklı bir gerekçesi olduğunu bir kere daha gördüm.Ey kıskançlık sen nelere kadirsin!Hayat, çemberini kalın, çizgililerle çizmiş, Can Divit'i bile ne hallere soktun.İnsan,kaybetme korkusuyla sınandığında, kendinden ve o hiç vazgeçemeceğini sandığı katı kurallarından vazgeçmek zorunda kalır.Çünkü, aşk bazen kural tanımazlıklıktır.Nitekim,''Yiğit'' karakterinin hikayeye dahil oluşuyla; Can Divit karakterinin de kurallarını ne kadar ensetebileceğini hep birlikte gördük.Düşünün, Can Divit gibi kalın kırmızı sahip biri olmayan marka ve kampanya uyduruyor kafasından.Üstelik ürün sıradan bir top yani.Sanem'in, Yiğit ile bir dakika fazladan zaman geçirmesi ile bile bu derece rahatsız ediyorsa; kıskançlıkta sonraki aşamaları çok merak ediyorum.Bu sahneler aracı ile Can Yaman'ın komedi türündeki yeteneğini de bir kez daha görmüş olduk.Bu bölüm komedi konusunda Demet Özdemir ile birlikte zirve yaptılar BÖLÜMÜ BEĞENMEDİM,BAYILDIM.EMEĞİ GEÇENLENLERE ÇOK TEŞEKKÜRLER.33.bölüm bölüm  önizlemesinde anlaşılacağı üzere  önümüzdeki haftada çok eğleneceğiz efenim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder