6 Nisan 2019 Cumartesi

YÜREK YARASININ ŞİFASI SEVDA'DADIR-HERCAİ 4.BÖLÜM

İnsan,bazen öyle durumların içine düşer ki, ne gitmesi mümkündür; ne de kalması.Gitmek isterse yüreğindeki yara,kalmak isterse de ayağındaki prangalar rahat vermez ona.Öylece kalakalırsın, olduğun yerde.İşte, Reyyan ve Miran için durum tam olarak böyle.Onlar intikam ile yoğurulmuş eşsiz bir Aşk masalının kahramanları.İlk 3 bölüm itibarıyla hikayeyi Miran'a yıllardır anlatılan intikam masalı ve bundan doğan şahane bir aşk hikayesi üzerinden izlemiştik.Ancak 4.bölümle birlikte,bu masalın en keskin virajlarından bir tanesini döndük.Aşk onları aynı noktada eşitledi.Artık Reyyan'ın yüreğindeki yaradan,Miran'da da var.Bu yaraların varlığı, her zaman yaşadıkları sevdanın büyüklüğünü hatırlatacaktır onlara.Zaten,gerçek Aşk tam anlamıyla böyle bir şey değil mi?Kalbindeki yaranın sızısına rağmen ondan bir türlü vazgeçememek...
Geçtiğimiz hafta yazdığım bölüm yorumunda,Reyyan'ın ne kadar güçlü bir karakter olduğunu uzun uzun yazmıştım.Bu hafta izlemiş olduğum bölümle birlikte;bunun ne kadar doğru bir tespit olduğunu bir kez daha gördüm.Elbette aksini söyleyenler olacaktır,ama ben Reyyan'ın son derece güçlü bir karakter olduğunu düşünüyorum.Kalbindeki büyük sevdasına rağmen eline silah alıp, Miran'a doğrultabilmesi bunun bariz bir örneği.Sonrasında olanlar zaten hepinizin malumu.İnsan,kalbini emanet ettiği birine kıyamaz ki.Nasıl Miran,Reyyan'a kyamadığıysa;Reyyan'da Miran'a kıyamadı.Açtığı yaraları elleriyle sardı.Tıpkı Miran gibi...Ben inanıyorum,belirli bir süre sonra Reyyan,kendi hikayesini yazmak için çabalamaya başlayacaktır.Sadece biraz zamana,ruhunu dinlendirmeye ihtiyacı var.Üstelik, daha yüzleşmesi gereken gerçekler var.Her şeyi ile şahane bir bölüm izledik,görsel bir şölendi.
Ama açıkcası ben bundan sonra olacakları şu ana kadar izlemiş olduğumuz bölümlerden çok daha fazla merak ediyorum.Çünkü dün izlemiş olduğumuz bölümün son sahnesiyle birlikte Miran,Reyyan ile konağa havalı bir giriş yaptı.Yani anlayacağınız Gönül ve Azize için kalp krizi kapıda :)Şaka bir yana,Reyyan asıl cehenneme şimdi düştü.Bir yanda Gönül diğer yanda Azize,gerçekten Reyyan açısından son derece zor bir süreç olacak.Bu şimdiden belli.Şahsi fikrim,bu zorlu süreçte Reyyan'ın en büyük yardımcısının elbette Miran hariç;Elif ve Azat olacağını düşünüyorum.Miran ile Reyyan'ın aşkına söyleyecek tek sözümüz yok.Ama Azat'ta çok güzel seviyor.Kadrodaki tüm oyuncular gibi, Ahmet Tansu Taşanlar'da muazzam oynuyor.Var olsun.Masalımızın en güzel sayfalarından birini çevirdik.Bir sonraki sayfayı bende çok merak ediyorum.EMEKLERE SAĞLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder