14 Nisan 2019 Pazar

ONLAR ERMİŞ MURADINA...-ERKENCİ KUŞ 37.BÖLÜM

Her ilişkinin geçirdiği evreler vardır.Bu evrelerin her birinin kendine özgü zorlukları vardır elbette.Fakat,bu konudaki şahsi fikrim bu aşamalardan en zorunun evlilik hazırlıklarının yapıldığı ve buna ailelerinde dahil edildiği aşama olduğu yönünde.Çünkü, ilişkinin bu aşamasında;dümeni çoğunlukla siz ve sevdiğiniz insan değil,aileler ele alıyor.Erkenci Kuş'ta 37.bölümde,bu durumun örneğini izledik.Sizi bilmem,ama ben izlerken çok eğlendim.Mevkıbe ve Hüma arasındaki farklılıklardan yola çıkararak anlatılan durum,ve bu durumun ortasında kalan,Can ve Sanem.Can ve Sanem bu kargaşanın ortasında öylece kalakalmışken;hikayeye rengarenk bir karakter dahil oldu.Gerçekten çok farklı bir karakter.Normalde farklılıklar beni heyecanlandırır.Ama bu kez biraz korkuttu. Ne yalan söyleyeyim.Zira, Mithat'ta inceden bir dolandırıcı havası seziyorum.Can ve Sanem bu karmaşanın ortasında bir şekilde orta yolu bulmaya çalışırken;kendi isteklerini unuttu.Aslına bakarsanız,haftalardır Can ve Sanem arasında gizli bir nikah olsun,çok istiyordum.Hatta son sahne beni ciddi biçimde umutlandırmıştı.Sağlam bir hayalkırıklığı yaşadım gerçekten.Ama maalesef olmadı.Yani en azından ön izlemeden aldığım ilk enerji bu yönde.Sonrasında bir ters köşe ile karşılaşırsak bu benim açımdan büyük süpriz olur.Yanlış anlaşılmasın,Leyla ve Emre ikilisini deçok seviyorum.Ama onlar açısından böylesi şiddetli bir hamlenin fazlasıyla erken olduğunu düşünüyorum.
Hikayenin yaşayacağı revizyon hepimizin malumu.Mevcut senaristlerimmiz,Aslı Zengin ve Banu Zengin Tak ile son bir bölüm.39.Bölüm ile birlikte hikayede bambaşka bir dünya kurulacak.Şahsen benim bu değişim ile ilgili kafam son derece rahat.Çünkü, zaten hikayeyi tanıyan ve karakterlerinde ruhlarını ince ince işlemiş;ilk 17 bölümün senaryosunun sahibi olan ekip geri geliyor.Değişim iyidir.Hele böyle sürekli yenilenme gerektiren işlerden iyidir.Belli bir süre zaman atlaması olacağını duyduk zaten ama benim merak ettiğim asıl konu;Can ve Sanem ilişkinin nasıl ilerletileceği.Bunun için biraz daha beklememiz gerekecek.Umarım bu değişikler,diziye iyi gelir ve uzun yıllar izleriz.EMEKLERE SAĞLIK...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder