3 Nisan 2019 Çarşamba

YÜREĞİMİZDEKİ YARALI KUŞLAR-KADIN 56.BÖLÜM

Birine sevdalandığınız zaman yüreğinizin içinde kuşlar cıvıldamaya başlar.Ruhumuz mutlulukla dolar.Ancak,bazı aşk hikayelerinin yolu bu kadar güllük gülistanlık değildir.Tıpkı, Arif ve Bahar'ın hikayesinde olduğu gibi.Onların hikayesi başlayalı 56 hafta oldu.Bu 56 haftalık yolculuk boyunca neredeyse hiç gülmedi yüzleri.Türlü,türlü zorluk yaşadılar.Sürekli sıkıntılar çeken,çilekeş karakter seyircileri sıkabilir.Ancak onların o kadar güzel bir enerjileri var ki insan izlemeyi bırakamıyor.Hele,Arif'in sevdası...Ben, ona ''masal kahramanı''diyorum.Zira,masallardan fırlaşmış gibi.Çok güzel,çok özel seviyor.Severken,hiçbir engel tanımıyor.Özellikle son haftalarda,sahnelerinin oldukça az olmasına rağmen beni öyle derinden etkiliyor ki,kendime şaşırıp kalıyorum.Yazılarımı sürekli okuyanlarınız biliyordur,geçtiğimiz haftalarda yazıdığım yazılarda,çoğu kez Bahar'ı eleştirmiştim,Sarp'a olan tavırlarından dolayı.Ama bu bölümde şöyle bir şey hissettim.Bahar ile Sarp'ın aralarındaki bağ,tamamen mecburriyet sebebiyle devam ettiriliyor.Yani en azından,Bahar açısısından durum bundan ibaret.Nezir'in,Arif'in durumunu Bahar'a söylediğinde;Bahar'ın yüzündeki korku dolu ifade ne çok şey anlatıyor aslında.Belki, kendisi de duygularının bu kadar derinlerde ve yoğun olduğunun farkında değil.Ama,gerçek anlamda Arif'i çok seviyor.Bundan sonraki bölümlerle âlakalı merak ettiğim tek şey,''malum kavuşma anı''Ancak,ne yazık ki bu sahneye izleyebilmek için daha uzun bir süre beklememiz gerekecek.Çünkü,Bahar bu defa ve yalnız çocuklarla değil;Sarp ile döndü.Bu sebeple belki birkaç hafta,belki de daha uzun;Sarp'ın bir türlü yeni bir düzen oluşturamamasını izleyeceğiz gibi.

Arf'in tutsaklığı ve mahalleye döndüğünde;gördüklerine vereceği tepki de cabası maalesef.Dizinin o eski,umut dolu hallerini çok özlüyorum.Bir an önce eskiye dönsek olmaz mı?Bence,süper olur.Emeklere Sağlık...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder