10 Nisan 2019 Çarşamba

KUZEY YILDIZI-KADIN 57.BÖLÜM

İnsan hayatı boyunca türlü zorlukla mücadele eder.Bu mücadele sürecinde insanın karşına aşılmaz engeller ve çıkmaz sokaklar çıkar çoğu zaman.İşte, böyle zamanlarda bizi kendimize getirecek,bize kim olduğumuzu hatırlatacak bir ''Kuzey Yıldızı''na ihtiyaç duyarız.Benim için sevenlerin en kıymetlisi,birbirine her durumda ''Kuzey Yıldızı''olabilen insanlar.Tıpkı Arif ve Bahar ikilisi gibi.Bir seyirci olarak,hayata ayna olan hikayeleri ve karakterleri çok seviyorum.Daha gerçek geliyor.Saray Apartmanı'nı ve içinde yaşanan hikayeleri bu derece kıymetli kılan şey de ''gerçek''olmaları. sanırım.Dizinin ilk bölümlerinden bu yana pek sahnede yüreğimin bir parçasını bıraktığım doğrudur.Ve dün akşam izlemiş olduğumuz bölüm ile birlikte bu sahnelere, iki sahne daha eklemiş bulunmaktayım.Bu sahnelerden birincisi,Bahar'ın haftalar sonra Saray Apartmanı'na gelip Yeliz'in acısı ile tekrar yüzleştiği sahne ki Özge Özpirinçci sağ olsun,şahane oyunculuğu ile yüreğimizi dağladı.İkincisi ise birçoğunuzun tahmin edeceği üzere;Arif'in gördüğü kabus ve sonrasında döktüğü gözyaşları.Dizinin tüm karakterleri kendi içinde çok sayıda sınav verdi.Vermeye de devam ediyorlar.Fakat kendi adıma, bu sınavlardan en zorlarının Arif,Bahar ve Ceyda üçlüsünün başında olduğunu düşünüyorum.Zira,üçünün de dünyaları da farklı şekillerde de olsa yıkıldı.Bu yıkıntıların altından sağ salim çıkıp;yeni bir dünya kurmak zor iş.
Dizi başladğından bu yana,ben hep Arif'in tarafındayım.Ve hikaye akışı ne yönde ilerlerse ilerlesin,bu durum değişmeyecek.Arif'i sevmemin tek sebebi,Arif ve Bahar'ın ilişkisinin olumlu yönde ilerleyeceğini düşünmem değil.İsteğim bu yönde olmasına rağmen,ben salt Arif ve Bahar'ın ilişkisi için seyretmiyorum diziyi.Aksine bu konu ile ilgili hiç ümidim yok.Ancak,Arif'in Bahar'ı sevme biçimi o kadar yalın ve tarif edilemez ki ;Arif karakterini anlatırken kurduğum tüm cümleler eksik ve yetersiz kalıyor gibi hissediyorum.Her bölümde bize sevmenin başka bir rengini gösteriyor.Sarp'ın kendi kimliğine kavuşması beni çocuklar açısından sevindirsede Arif'in yaralanacak güzel kalbi için çok üzülüyorum.Bu noktada Bahar'ın bir an önce hareket alması ve bir seçim yapması lazım.Haftalar sonra nihayet,Bahar'ın,''Kuzey Yıldızı''artık özgür.Bir an önce duygulu bir kavuşma bekliyorum.Emeklere Sağlık.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder