7 Eylül 2017 Perşembe

Zincirlerinden Kurtul(abilmek)-DOLUNAY 10.BÖLÜM

Bu bölüm ile birlikte Dolunay'da keskin bir virajın dönüldüğünü düşünüyorum.Nazlı'nın istifa hamlesi Deniz ve Ferit arasındaki gittikçe yükselen gerginlik soyut olmaktan çıkıp,somutlaştı sanki.İkisi de birbirinden inatçı olan karakterlerimiz tabiki nitekim öyle de oldu.Nazlı'nın Ferit tatafından beklenilmeyen istifa hamlesine karşılık,Ferit de son derece zekice bir hamle yaparak istifa hamlesini öne sürdü.Ferit'in tek başına bu haraketi bile Nazlı'ya karşı hissettiği duygunun büyüklüğünü gösterdi.Nazlı'nın sınırlarını bu biçimde zorladığında dayanamıp gerçekleri anlatacağını düşündü ama nafile.Ancak bence.Nazlı cephesinde ise durumlar giderek daha karmaşık bir hal alıyor.Düşünsenize bir yol var,yolun iki ucunda da sevdiğin biri.Hangi tarafı yönelirsen diğer tarafta olanı arkanda bırakmak zorunda kalacaksın.Ben izlerken,'' NAZLI zor bir durum içerisinde diye iç geçirdiğim sırada''diye iç geçirdiğim sırada Ferit'in sözleşmeyi yırtması Dolunay'ın bundan sonraki hikayesinde köklü değişikler yapabilecek bir hamleydi.Nazlı'nın restoranta ortak olmak adına ihtiyaç duyduğu parayı bir şekilde Deniz'den alma ihtimalini düşünmek istemiyorum.Mümkense bu tarz sahneler izlemeyelim.Zaten bu bölüm itibariyle Deniz'de tam da onun istediği gibi,Hakan'ın yörüngesine girdi.Ferit'in işi bundan sonra çok daha zor olacak.Son olarak Fatoş Engin ilşkisi hakkında birşey söylemek isterim.Engin ve Fatoş görsel manada iyi bir resim olabilir;fakat karakterler olaylara verdikleri tepkiler dahil olmak üzere birçok konuda o kadar farklılar ki şahsen ben onları değil bir ilşkide bir fotograf karesinde bile yan yana hayal edemiyorum.Bu sebeple benim gözümde Fatoş ve Tarık çok başka bir yerde ve hep öyle kalacak.En kısa Ferit ve Nazlı ilşkisinde aşama kayıt edilmesini dileyerek yazımı noktalıyorum.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder