26 Eylül 2017 Salı

İnadına Yaşamak Söz.14.bölüm

Söz'ü izlerken her hafta milli duygularım daha bir kabarıyor.Söz'ü bizim için bu denli değerli kılan şey de bu bence.Aslında hiç de yabancı olmadığımız bir hikayeyi,''Biz''i anlatıyor.Özellikle timdeki askerlerin her biri karakterleri oya gibi işlenmiş sanki.Sahneleri izlerken samimiyetten ötürü insanın kalbi ısınıyor,kimi zaman yüzünde küçük bir tebessüm, kimi zaman da gözünde bir damla yaş olarak beliriveriyor.Dün akşamki bölüme gelirsek;daha ilk sahne itibariyle beni bölüm öyle bir içine aldı ki izlerken bir saniye bile gözümü kırpmadan izledim.Yavuz daha gördüğü ilk dakikadan Büyük Bey'den hiç hoşlanmadı.Eğer geçen haftaki bölüm yorumumda bahsetmiş olduğum gibi Yavuz ile ilgili olarak geçmişten gelen bir hesabı varsa ki bence öyle elindeki yüzük Büyük Bey'i ele verecek.Bana göre bölümün en can alıcı sahnesi bu hafta Feyzullah ve Mücahit geldi.Şehit ailesinin gözlerinin açılması için aralarında para toplamaya çalışmaları çok anlamlıydı.Mücahit karakteri zaten çok değişik kişilik özelliklerine bir karakter bir de üstüne Görkem Sevindik'in olağanüstü oyunculuk performansı eklenince karakter adeta parlıyor.Sezon finalinde bir yaprak misali ayrı ayrı yerlere savrulmuş halde bıraktığımız çiftlerimizden Ateş ve Nazlı cephesinde bu hafta Kuzey'den gelen ve oldukça sert esen kıskançlık rüzgarları etkili oldu. :) Şaka bir yana Ateş'in kıskanınca ciddi manada gözü dönüyormuş,onu öğrenmiş olduk.İlişkileri gerçekten başladığında neler düşünemiyorum ama benim tanıdığım Nazlı,Ateş'in son hamlesinin acısını çok fena çıkarır.Yavuz'un ani ama bence bir o kadar da samimi evlilik teklifine gelince ben çok planlı programlı tekliflerden daha ziyade böyle anlık teklifleri daha gerçekçi ve samimi bulduğumdan ben çok beğendim.Artık ikisi için de yepyeni bir dönem başlıyor.İzlemesi bundan sonra çok keyifli olacak.Küçük bir dip not lütfen bu defa Fatma ve Ali Haydar bebeklerini sağlıkla kucaklarına alsınlar.Emeklere Sağlık.TÜM ŞEHİTLERİMİZE, MİNNET VE SAYGIYLA...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder