21 Eylül 2017 Perşembe

EKSİK KALAN-NO 309 60.BÖLÜM

 Kısa bir molanın ardından No:309 dün akşam itibariyle sezona şahane bir başlangıç yaptı.Sezon finali son sahnesinde,iki ayrı son sahne vardı bana göre.Bir tarafta Yıldırım'ın Lale'nin doğum günü için gelmesi ile ailenin yaşadığı büyük şok,diğer tarafta tam da yeni bir düzen kurduğunu düşünürken, karşısına ''Baba'' diye çıkan küçük bir kız çocuğu.Üstelik geçmişinden gelen istenmeyen bir misafir ile birlikte.Hangisinin durumu daha zor bilemedim.İlk bölümlerden bu yana sıklıkla dile getirilen Lale'nin ''Baba'' yarası artık hepimizin malumu.Yıldırım'ın gelmesi ile birlikte Lale'nin kalbindeki en derin yarası artık kabuk bağlamaya başlar diye düşünüyorum.Tabi ki yaşanamamış,yaşanmamış hatıraların üzerinden atlayıp devam edebilmek hiç kolay değil,ama en azından geçmişe takılıp kalmadan yaşamaya etmek için önemli bir adım.Yeni sezon için Yıldırım-Songül çatışması şahane  bir atak olmuş.Sumru Yavrucuk ve Erdal Özyağcıları Yabancı Damat'tan yaklaşık 10 yıl sonra yeniden bir arada görmek muazzamdı.Bu iki usta oyuncuyu yıllar sonra tekrar bir araya getirenlere sonsuz teşekkürler.Onur cephesinde olanlara gelirsek eğer;ben çoğu seyirden biraz farklı düşünüyorum aslına bakarsanız,Özge karakterinin diziye girmiş olması bana göre yapılmış gereksiz bir hamle değil sonuç itibariyle Lale ve Onur cephesinde olayların devam edebilmesi için başka bir karaktere ihtiyaç vardı.Bu hareketliliği salacak bana göre en iyi aday da Onur ile geçmişten gelen bir hikayeleri olması dolayısıya Özge olurdu.Beraberinde bir de çocukla gelmiş olması durumu Lale açısından bakıldığında olayları daha da içinden çıkılmaz hale getiriyor.Fikrimi sorsanız eğer Duru'nun Onur'un kızı olduğunu da düşünmüyorum o ayrı bir konu da bence tüm bu olanlar ya tek başına Özge'nin yada Erol-Betül ve Özge üçlüsünün planı.Bu noktada beni rahatsız eden durum şu oldu.Özellikle dün akşam izlediğimiz bölümde Onur'un yaşanılanlara rağmen halen daha Özge'yi içinden söküp atamadığını bir türlü unutamadığını hissettim.Sadece bende mi oluştu bu his bilemiyorum ancak gözümü çok rahatsız etti bu durum.Küçük pürüzlere rağmen oldukça keyifli bir bölüm izledik emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder