20 Eylül 2017 Çarşamba

Aşk Havası-DOLUNAY 12.bölüm

Ferit'in restorant hamlesi yayımlanan bölümler içerisinde beni en çok olaylardan biriydi.Restorantın diğer ortağının Deniz çıkmasını beklerken Ferit'i görünce Nazlı gibi hepimiz küçük çaplı bir şok yaşadık.Birbirlerinden siyah ve beyaz kadar keskin ve net farkları olan Nazlı ve Ferit açısından aynı iş yerinin ortağı olmak;beraberinde inatlaşmalarından kaynaklanan komik anlar getirdi.Ancak İnatlaşmak dediğiniz duyguda diğer tüm duygular gibi Aşk'ın karşısında aciz kalıyor.Kalp de Karşılıklı iki duygunun savaşması halinde eninde sonunda,her ne yaşanırsa yaşansın kazanan hep Aşk olur.Adına Aşk dediğimiz bu muazzam duygunun,içine kalbin sahibinin köşeli taraflarını törpülemek gibi güzel bir huyu da vardır.Baktığınız zaman bu durumun canlı bir örneği olarak ''Ferit Aslan'' karakterini tereddütsüz verebiliriz bence.On iki hafta gibi kısa bir sürede karakterdeki değişimler azımsanmayacak kadar çok,bambaşka biri oldu sanki.Ferit'in restorant ortaklığı haberi dalga dalga yayılırken tahmin edebileceğiniz üzere bu konuda en sert tepkiyi, Demet ve Deniz verdi.Ki Demet ve Deniz ikilisinin şimdiye kadar yaptıklarını düşünürsek bundan sonraki süreç için Nazlı ve Ferit ilişkisi açısından daha büyük tehlike olacağını söylemek hiç de zor olmaz.Hakan'dan neden bahsetmiyorsun?Dediğinizi duyar gibiyim.Hemen söyleyeyim.Çünkü izlediğim sahnelerden sonra  artık onu kötü olarak bile görmüyorum.Benim gözümde kötülükte bir seviye daha atlayarak işi pisikoplığa kadar götürdü.Gerçekleri tamamıyla öğrendikten sonra Demet'e yapabileceklerinin küçük çaplı bir provasını izledik sanki.Deniz cephesinde yaşanlara gelirsek eğer;zaten varlığını bildiği şeyleri,kendi gözleriyle görmek saklamaya çalıştığı öfkesini bileyerek daha keskin bir hale getirdi.Öyle ki ben Ferit'e giden o kargonun Demet aracılığı ile Deniz tarafından gönderilmiş olabileceğini düşünüyorum.Demet Hakan faktörü yüzünden kendi göndermemiştir.Ama burda asıl önemli olan Ferit'in öğrendiği olay karşısında vereceği tepki.Benim fikrimi sorsanız pek iyimser değilim.Ferit'in öğrendiklerinden sonra kısa sürede olsa ''buz adamlığa'' geri döneceğini düşünüyorum.Ama ters köşe olmayı çok isterim o ayrı.Keyifli bir bölüm izledik.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder