8 Eylül 2017 Cuma

AŞK HERŞEYİ AFFEDER Mİ?-ATEŞBÖCEĞİ 10.BÖLÜM

Bir diziyi izlenebilir kılan etkenler arasında en önemli olanları, iyi bir senaryo ve oyunculuk kabileyeti yüksek oyunculardır.Bu iki unsuru sağlam olan işler uzun süre ekrandaki yolculuğuna devam edebiliyor.Sanırım Ateşböceği'nin de başarısının sırrı tam olarak bu.Kazaya Hakan'nın sebep olduğunu öğrenmemiz senaryonun gidişatı ve Aslı ve Barış arasındaki çatışmanın kuvvetli olması açısından son derece akıllıca bir hamleydi.Diziye nefes aldırdı,heyecan getirdi.Dünkü bölüme gelirsek eğer;çok açık şekilde söylüyorum ki yayımlanan bölümler içerisinde benim en beğendiğim bölümdü.Hikaye bir an olsun durağanlaşmadı,su misali aktı.Veli Güldüren tehlikesinin mahalleli için yaratacağı tehlikeyi düşünen Aslı'nın kısa süreliğine de olsa Barış'a olan kızgınlığını rafa kaldırması,ikisinin arasındaki buzları eritmekle kalmayıp aşık ve bir o kadar çılgın ikilimizi sonunun güzel yerlere varacağını düşündüğüm,bol aksiyonlu bir maceranın tam da ortasına attı.Girdikleri bu macera Barış'ın şahane fikirleriyle birlikte beraberinde Aslı'nın hayallerine olan özlemini bir kez daha gün yüzüne çıkardı.Dizimizin bir diğer eğlence dozu oldukça yüksek çiftimiz olan İlayda ve Hakan'a.Hakan cephesindeki durumlar hepimizin malumu zaten ama benim için burada asıl önemli olan İlayda cephesinde de işlerin yavaş yavaş tersine dönmesiydi.Her ne kadar İlayda şuan için bunu kendine itiraf edemese de bence ateş bacayı çoktan sardı.İlayda ve Hakan zıtlıklardan beslenen çok tatlı bir çift oldular bence.Benim asıl merak ettiğim konu,Cavidan ve Sıdıka'nın bu ilşki bilinir olduktan sonra takınacağı tutum ve davranış Önümüzdeki bölümleri merak ve heyecanla bekliyorum.Olağanüstü bir bölüm izledik.Emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder