27 Eylül 2017 Çarşamba

Affedici olmak-DOLUNAY 13.Bölüm

Dün akşam 13. kez Dolunay çıktı star.Her hafta bir önceki haftadan çok daha parlak ve ışıl ışıl olur.Öyle ki izlerken gözümü alamıyorum.Açıkca söylemek genel itibariyle bölümü beğendim.Ama izlerken beni rahatsız bir durumu da söylemeden geçersem haksızlık olur,hiçbir sahnede şaşırmadım.Özellikle Nazlı ve Ferit' için söylüyorum.Ufak çaplı da dizinin akıcılığını arttırma açısından minik bir ters köşe olma durumu şahane olurdu.Tamam biliyoruz,''Ferit Aslan'' prensiplerine sıkı sıkıya bağlı hatta yer yer takıntı da bir adam ama bu kadar zaman içerisinde adına ''Aşk'' denilen o mucizevi duygunun bırazcık da köşeli taraflarını törpülemiş olmasını beklerdim.Ama ne yazık ki kişliğnde ufak bir değişime sebep olmamış.Aksine en savunmasız olduğu yerden kalbinden yaralanmak onu da daha hırçın birisi yaptı.Ve olayı restorantı kapatma kararı almaya kadar götürdü.Ferit'in evine giden zarf olayında kimin parmağı olduğunda yanılmamış olmaktan mutsuzum.Deniz ve Ferit kardeş gibi büyütülmüş iki karakter ve şahsen  aralarında derin bağlar bulunan bu iki karakterin, abi- kardeş ilişkilerinin uçurumdan yuvarlandığını görmek hangi sebeple olursa olsun adeta uçurumdan aşağı yuvarlandığın görmek beni üzüyor.Üstelik artık aralarındaki durum sessiz savaş olmaktan çıkıp deyim tam yerinde ikisini gırtlak gırtlağa getirecek noktaya geldi.Bunun olacağından pek emin değilim lakin Deniz'in bence bir nebze aklı selim davranıp geri doğru bir atmasının zamanı çoktan geldi.Ferit'in gerçekleri öğrenmesinin ardından Asuman'ın Demet'i hiç vakit kaybetmeden harcayacağını biliyordum elbette sadece bunun bu kadar çabuk olabileceğini düşünmemiş.Yanılmışım Asuman'ın  ilk işi bu oldu oysaki.Asuman'ın hamlesi Hakan'ın içindeki küçücük iyilik kırıntısını da çöpe attığı andı sanki.Artık Hakan HERKES için eskisinden de daha büyük tehlike.Hedefindeki ilk isim de bence şüphesiz Ferit olur.Tüm aksilikere rağmen bence güzel bölümdü.EMEKLERE SAĞLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder