13 Eylül 2017 Çarşamba

Varmısın İddiaya-Dolumay 11.bölüm

İkili ilişkiler özellikle de Aşk bazen çeşitli nedenler o yüzden gelgitleri de beraberinde getirir.İlişkinin geçirdiği bu zorlu sınavlar daha da sağlamlaşarak yıllara yayılmasını sağlar.İki insan ilişki boyunca geçirdikleri bu gelgitler,zorlu aşamalar sayesinde daha iyi tanır birbirini ve her geçen gün daha çok sever.İşte Ferit ve Nazlı'nın ilişkisi açısından da az önce bahsettiğim gelgitlerin en net olanlarından birtanesini dün akşam izlediğimiz(ki bence şimdiye kadar yayınlamlanan bölümler içerisinde en şahane olanı) bölümde gördük.Aslında ikilinin arasında yaşanan bu gelgitlerin başrolünde hepimizin bildiği üzere artık hastalıklı bir hal almaya başladığını düşündüğüm Deniz var.Attığı her bir adım bir öncekinden daha sert ve keskin.Ferit'e sessiz savaş açtı adeta.Bana göre sırf Nazlı'yı yanında tutmak adına bu bölümde Alya'dan öğrendiği sırrı kullanacak ilerleyen bölümlerde.Deniz ile ilgili bir diğer tezim de şu ki;Nazlı ve Ferit ilişkiye doğru tam da net bir adım atmışken,bildiği bu sırrı ifşa ederek Nazlı ve Ferit'in arasındaki bağa kolay kolay tamir edilemeyecek olan ağır hasarlar vermek olur.Benim fikrimi sorsanız eğer ikinci seçenek,hem akla hem Deniz'in içinde bulunduğu çok daha uygun.Ama bu konu hakkında kesin yargılara varmadan ilerleyen bölümleri görmek taraftarıyım.Bu bölümde izlediğimiz sahneler içinde Sapanca sahneleri çiftimizin ilerleyen bölümlerdeki potansiyelini göstermesi açısından ayrı bir anlama sahip.Deniz aralarına girmediği vakit eğlenceli ve rengarenk bir çift olabildiklerini gördük.Bölümlerin ileleyebilmesi ve çiftimizin arasındaki çatışma bakımından Deniz karakterinin vazgeçilmez olduğunu biliyorum.Ancak karakterin durduğu çizgiyi çok iyi ayarlamak lazım.Çünkü; şuan iticilikle ilgili sınıra son derece yakın,sakın yalnış anlaşılmasın,HAKAN KURTAŞ'IN oyunculuğu ile ilgili en ufak sıkıntım yok.Benim sorunum karakterdeki gözümü rahatsız eden sivrilikler.Ve gelelim bölümün mükemmel son sahnesine.Ters köşe nedir?Sorusuna tek başına cevaptı benim için.Ferit'in mekana giriş anındaki coolluğuna karşın Nazlı'nın şaşkın ama bir o kadar da mutlu hali,EN iyi dizi sahneleri listesinde şimdiden yeriini aldı benim için.OLAĞANÜSTÜ bir bölüm izledil bence emeklere sağlık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder