1 Şubat 2017 Çarşamba

pandoranın kutusu açıldı-hayat şarkısı 40.bölüm

40.haftadır olduğu gibi dün akşamda güzümde kah hüzün kah sevinçle izledim bölümü.Biz hülyayı doğuma gönderirken cevher ailesi öğrendiği gerçekleri hazmetmekle meşguldü.Ah bizim canımız hülyamız tüm sıkıntılı anlarında olduğu gibi doğuma giderken de yine yalnızdı.İmdadına yetişen hepinizin de tahmin edeceği gibi can dostu mahir oldu.HÜLYA MAHİR dostluğunu pamuklara sarıp saklamak istediğim doğru.Aman aman nazarlara gelmesin.Şunu söylemeden geçemeyeceğim mahire dayı olmak çok yakışacak çünkü özünde son derece sevgi oldu bir adam.Ne yalan söyleyim hülyanın geçmişinde yaşadığı tramvaya cevherlerin tepkisi beklediğimden yumuşaktı.Bunda zeynep-hüseyin ikisinin aile ile yaptığı içten ve duygusal konuşmanın etkisi tartışılamaz.Zeynep demişken dizinin en başından beri karakterin yaşadığı dönüşüm inanılmaz etkileyici.Resmen hülya ve zeynep kanka oldu.Siz ne dersiniz bilmem ama benim düşüncem zeynepe hüseyinin iyi gelmediği yönünde.ZEYNEP'İ şöyle kendine getirecek yeni bir aşk lazım.Zaten hüseyin için zeyneple ilgili bir umut kalmadığını düşünüyorum.BAYRAM CEVHER içinde hülya ile ilgili yaşadığı büyük hayal kırıklığına hülyayı baba şevkatiyle sardı yine.Kendisi de zamanında çok yoksulluk çektiği için hülyayı bu yüzden bu kadar iyi anlıyor.Gelelim hülker ilişkisine.Kim ne derse ben kerime çok kızıyorum.Tamam kabul yaşadıkları hazmetmesi kolay şeyler değil ama yine de çok bencilce davrandığını düşünüyorum.Gerçekleri öğrendikten sonra binbir pişmanlık içinde kıvrandı ama nafile.Hülya kolay affetsin istemiyorum.Fragmanda görünende olayların öyle gelişeceğinin işareti gibi.Bakalım haftaya bizi hangi ters köşeler bekler.Yazımı noktalarken düğmecimize hoşgeldin der keyifli okumalar dilerim, haftaya dizimize 41 kere maşallah diyebilme ümidiyle şimdilik sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder