9 Şubat 2017 Perşembe

41 kere MAŞALLAH-HAYATŞARKISI 41 BÖLÜM YORUM

Tam 1 yıl önce soğuk bir kış akşamı girdiler hayatımıza.Yavaş yavaş farkettirmeden sızdılar kalplerimizden içeri.Hülya ilk başta hem kerimi hem bizi korkuturken burcu biricik öyle güzel öyle inandırıcı oynadı ki empati yaptık zaman içinde sevdik hülyayı.Hülya içinde kız çocuğuyla beraber büyürken kerimin hülyayı karşı olan olan duvarlarının birer birer yıkılışını izlemek benim için çok keyifli bir deneyimdi.Başladığımız günkü hikayeyle şuan geldiğimiz noktada bambaşka iki dizi izliyormuş gibiyim.Ve bu şahane bence.Cevher evdeki her bir karakter ayrı bir hikaye galiba hayat şarkısının alimetifarikalarından bitanesi de bu tek bir hikaye üzerinden yürümüyor.Kısacası hayat şarkısı ruhu olan çok özel bir iş umarım bu ruhu hiç kaybetmez.Gelelim 41bölüme hülya kerim yüzleşmesini hülyanın kerimin yüzüne ayna tuttuğu sahne mükemmeldi.Çok etkilendim.Nikayet düğmecik savaşını kazandı,anneciğinin kucağına geldi.Annesi gibi çok güçlü bir kız.Kerim sahnelerini izlerken canım sen çok bencilsin diyorum,neden böyle neden sadece kendini düşünüyor.Artık çok sağlam bir rakibi var hazer torunbaş...Bundan sonraki haftalarda ikili arasında çok büyük kapışma yaşanacak hissediyorum.Son sahnede eve gelen bence kesin olarak cem ölmedi ve intikam almak için geri döndü ve ilk iş hüseyini kaçırıp eziyet edecek.Olabilecekleri düşünmek istemiyorum.Nice yıllara hayat şarkısı şimdilik sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder