4 Şubat 2017 Cumartesi

ÇIKIŞI ARADIKÇA İÇİNDEKİ KARANLIKTA DAHA DA KAYBOLMAK -MASUM 3. VE 4.BÖLÜM

Söze şöyle başlamak isterim bence masum bizi 1. ve 2.bölümden kat kat daha iyi bir 3. ve 4.bölümle karşıladı.Geçen haftaya göre daha yüksek dozda heyecan ve gerilimle izledim.Cevdet'in ailesindeki kimsenin göründüğü kadar ''masum'' olmadığını gördük.Fakat benim için 3.ve 4.bölümün süprizi tarık oldu.Süpriz diyorum çünkü tarık karakterinin gelgitlerini o hastalıklı hallerini OKAN YALABIK sadece ama bir o kadar da gerçekçi oynadı ki hayran kaldım desem hiç abartmış olmam.Hafızamda saklayacağım sahnelerden bir tanesi de emelin tarığın ailesiyle konuşmaya geldiği sahnede tarığın anne ve babasının takındığı tavır karşında emelin düştüğü durum.Gerçek hayatta da böyle değil mi aslında hoşumuza gitmeyen bir durumla karşılaştığımız zaman her ne kadar bu davranışın doğru olmadığını bilsek de devreye inkar mekanizmasını sokmazmıyız,CEVDET ve eşinin durumu da tam olarak bundan ibaret.Şahsen ben en çok tarığın hikayesinin gideceği noktayı merakla bekliyorum.Hafızam beni yanılmıyorsa HALUK BİLGİNERİ de ilk defa bu kadar keskin sağı solu belli olmayan yada daha doğru bir ifadeyle kendini çok iyi gizleyebilen bir karakterle izliyoruz.Hissettirmeden oyunculuk dersi veriyor resmen.TÜRKİYE için büyük şans izlemesi inanılmaz zevkli.Ömrüne bereket.5. ve 6.bölümün yayınana verilmesine yaklaşık 1 hafta zaman var ama ben şimdiden çok sabırsızım bilginize efendim.Şimdilik sevgiyle... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder