17 Şubat 2017 Cuma

ŞAH MAT-CESUR VEGÜZEL 14.BÖLÜM

Tam 14.hafta önce izlemeyi başladık bu güzel hikayeyi.Beni bilir hem kıvanç tatlıtuğ hem tuba büyüküstün'ü kariyerlerinin ilk başlarından beri takip ederim.Hatta hep istemiştim bir proje de beraber rol alsınlar diye.Ama doğrusu ortaya böyle uyumun çıkacağını ben bile düşünmemiştim.Daha ilk bölümü izlerken :''İŞTE BU''dedim.14.bölüm her hafta olduğu gibi aksiyonu bol oldukça sürekleyici bir bölümdü.Tahsin korludağ'ın korludağ'da düzen yeni savcının gelişiyle yavaş yavaş çökmeye başladı bile.En önemlisi sühan artık babasına olan sonsuz güvenini kaybetti.Attığı her yeni adımda cesurun söylediklerinde haklı olduğuna dair yeni bir ipucu yakalıyıp cesura daha çok yaklaşıyor.Tahsihinin öfkesininkörüklenmesin bir sebebi de sühanı kaybetmeyle yüzleşmesi oldu.Cesurun geçen haftaki bölümde yaptığı süpriz sühanın aklındaki şüpheleri kaldırmaya yetti bence.Öyle zarif, incelikli düşünülerek yazılmış bir sahne ancak bu kadar doğal oynanabilirdi.Bu anlamda hem dizinin dizinin senaristi ece yörenç'in hem de tuba büyüküstün ve kıvanç tatlıtuğ'un kocaman bir alkışı hak ettiğini düşünüyorum.Sevgiler günü sebebiyle geçen hafta izlediğim sahneler arasında en çok ceshan sahnelerini beğendiğim hatta hiç abartmıyorum(bayıldığım) doğrudur.Eğer hala izlemeyenlerin varsa cesur ve güzel 13.bölümü puhu tv dem tam olarak ve ücretsiz şekilde izleyebilirsiniz şiddetle tavsiye edilir.14.bölüme geri dönersek eğer korludağ olup da en çok üzüldüğüm korhan tüm bu pisliklerin içinde temiz kalabilmek büyük meziyet.Cahidenin gerçek yüzünü gördüğü sahneyi izlemek için şimdiden sabırsızlanıyorum.Umarım bunun için çok beklemeyiz.Yalnız şunu söylemeden geçemeyeceğim tahsin-adalet- cahide tam şer ittifakı oldu.Bir seyirci olarak ters köşe olmalara bayılırım.Son sahnede de öyle oldu cesurun tahsini şah mat ettiği sahneyi izlerken içimin yağları eridi.Ben bölüm yorumu yazarken cesur ve güzel'in kadrosuna benim oyuncuğunu çok sevdiğiim oyuncu YİĞİT ÖZŞENER'İN dahil olduğunu öğrendim.Bence adaletin hapishaneden firar eden abisi olarak gelecek ama cesura rakip olarak da düşünebilir.BAKALIM nasıl bir karakter canlandıracak merakla bekliyorum.Haftaya bolca ceshan'lı sahne dileğiyle şimdilik sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder