27 Ocak 2017 Cuma

Masum değiliz hiç birimiz. Masum ilk 2.bölüm yorumum(DÜŞÜNCELERİM)

Öncelikle şunu söyleyim,kadro gerçekten devler ligine taş çıkarır.Hele bir isim var ki usta.Benim için bir işte HALUK BİLGİNER varsa o iş baştan tamamdır.Ama masumun başka bir önemli özelliği de digitalde yayınlanıyor olması.Dizi süreleri hepinizin malumu.Eğer masum başarılı olursa hem sektör hem seyirci için ciddi anlamda nefes olacak inanıyorum,en azından inanmak istiyorum.Birbirinin birebir kopyası işler görmekten çok sıkılmış bir seyirci olarak bu fikri sonuna kadar destekliyorum umarım yeni ve farklı işler görürüz.Masum'a geri dönersek eğer 8. bölümlük 55 dk halinde planmış polisiye -gerilim türünü sevenler için biçilmiş kaftan.Ben blu tv üyesi olduğum için tam emin değilim ama sanırım ilk hafta ücretsizmiş.Henüz izlememiş olanlar için şu kadarcık ipucu verebilirim sanırım:İzlerken acayip gerileceksiniz ve izlediğinize pişman olmayacaksınız.Şahsi fikrim diziden kalite akıyor.Özellikle jenerik ve oyunculuklar şahane.Tek sıkıntı bence olayların biraz yavaş akması.Umarım seyirciden talep görür de platform da bu tarz içeriklerin sayısı artar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder