26 Ocak 2017 Perşembe

BİR KÖPRÜDE 2 İNATÇI KEÇİ -HAYAT ŞARKISI 39.BÖLÜM

Ard arda gelen konuşulmayan yanlış anlaşılmalar sebebiyle hülya ve kerim gittikçe daha uzağa savruluyorlar birbirinden.Kerimin,hülyanın velayet konusunda avukatla konuşmalarını yanlış anlaması işleri daha da içinden çıkılmaz bir hale getirdi.Bunlar bu inatçılıkla giderse dizi süresi içinde 2 kez boşanıp yeniden evlenirler.Melisanın kötü bir ruhu olduğunu tahmin etmiştim ama bu kadar fazla olabileceğini düşünmemiştim.Zeynep'inde dediği gibi hülyanın rakip bu sefer çok dişli.Ama hülya onu bir dokunuşuyla kağıttan kuleler gibi yerle bir etmeyi bilir diyordum ki öyle de oldu.MELİSA tehlikesi bence henüz geçmiş değil aksine bundan sonra daha tehlikeli olacak bence.Eğer düğme sağ salim doğarsa onu bile kaçırabileceğini düşünüyorum.Mahirin o temiz kalbine bayılıyorum.Zeynepe davranışı son derece şık ve nazikti.Bildiğiniz gibi cevher evde ayaklı bir adet mikserimiz mevcut adını hepiniz tahmin edersiniz: hatice hala.Bu bölüm yine iş başındaydı.Olur olmaz herşeyi anlattı cevherlere alahtan zeynep o onda oradaydı dayanlış anlamalar giderildi.Benim tatlı hülyam melisayla ilgili gerçekleri öğrenir de durur mu hiç.TABİKİ HAYIR.İtinayla melisanın tüm foyasını ortalığa saçtı saçmaya da bu durum düğmenin erken gelişine sebep olmaz umarım.Kerim için pişmanlık gittikçe kapıya dayanırken rakibide çok sağlam geçilmiş onu da söylemeden geçmeyelim lütfen.Bu üçlü arasında yaşanacakları merakla bekliyorum.HOŞ GELDİN PAMİR PEKİN şimdi kerim düşünsün dediğinizi duyar gibiyim.Bakalım neler görecek bu gözler.Ama ne yalan söyleyim ben en çok hülyanın yaşadıklarına cevherlerin tepkisini merak ediyorum.Özetle bu nefes kesici bölüm için teşekkürler canım ekip

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder