17 Ocak 2017 Salı

Yayınlamasının üzerinden yıllar geçmesine rağmen asla unutulmayacak yerli diziler 1

BİR İSTANBUL MASALI(2003-2005) Sanırım şimdiye kadar izlediğim diziler içinde en naif hikayeye sahip işlerdendi.Başta DEMİR'E karşı beslediği karşılıksız hislerin yol açtığı olaylar sonrasında yaşadığı fiziksel ruhsal değişimler ve yaşanan olaylar beraberinde esma selim aşkını ve evliğini getirdi iyki getirdi.Çok sevdğim bir çifti o dönemler şimdilerde bile özlemle hatırlıyorum.Tabi dizinin bu kadar çok sevilmesinin sebeplerinden bir tanesi de tartışmasız MEHMET ASLANTUĞ'UN eskimeyen ve asla eskimeyecek olan şahane karizmasıdır.Hani bazı oyuncular vardır zaman onlar için geçmez.MEHMET ASLANTUĞ'DA benim için öyle biri hep aynı asalet, en yakın zamanda ekrandan görmek umuduyla...
AŞK-I MENNU(2008-2010)Sanırım TÜRK televizyonların bir AŞK-I MENNU geçti desem yalan olmaz.HALİT ZİYA UŞAKLIGİL eserlerinden olup tvye uyarlanan nadir işlerden bir tanesiydi.Perşembe akşamı yayınlanır cuma günü etrafımdaki insanların neredeyse tamamı bölümü konuşurdu.Beren saat ve kıvanç tatlıtuğ bunca yıl geçmiş olmasına televizyon dünyasının gördüğü en uyumlu ikililerden bana göre.Ama tabii ece yörenç ve melek gençoğlunun yazığı şahane senaryodan bahsetmeden geçmeyeceğim.Bana göre şimdiye kadar izlediğimiz uyarlama senaryo işlerinde en iyi senaryoya sahip işti.
DOLUDİZGİN YILLLAR(2008-2010)Bence Türkiye'de gençlik dizileri diye bir kavram varsa ki var Doludizgin Yıllar bu türün en güzel örneklerindendi bence.Arkadaşık, dostluk üzerine yazılmış işlerin en samimi olanaydı.TV karşına geçtiğinizde iyi neyin beklediğini bilerek yorulmadan gerilmeden izliyordunuz.Sanırım yıllar sonra da olsa onun bana verdiği sıcaklığı samimiyeti çok ama çok özleyeceğim.Senarist yiğit güralp bu anlamda çok ciddi bir isim bence.Ama sanırım sektördeki koşullar nedeniyle artık sadece sinema filmi senaryosu yazıyor.Bu tamamen benim kanaatim tabii ama tv de dizi sürelerinden kaynaklı büyük bir senaryo kıtlığı olduğunu türk televizyonlarının onun kalemine çok ihtiyaç duyduğunu düşünüyorum.
ADINI FERİHA KOYDUM(2011-2012)Sanki ne desem az ne desem eksik kapıcı kızı feriha ile gecelerin velihattının büyük aşkı cuma akşamını nasıl iple çekerdik.Çağatay uulusoy ismini o günlerde duymuştuk.Ama o gün bile star ışığı denen şeyin onda fazlaca bululunduğu o kadar belliydi.Şahsi fikrim şu ki çağatay yakışıklı olmasının yanında çok da iyi bir oyuncudur.Bundan herhangi bir şüphesi tavsiye ederim ''delibal''ı açsın izlesin fikriniz değişecektir

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder