8 Ocak 2017 Pazar

BİTİMİNE 2 HAFTADAN AZ KALA MASALLARIN EN GÜZELİ -KİRALIK AŞK

Ben iyi bir tv izleyicisi olduğumu düşünürüm kendi adıma.Bir proje başladığında aşağı yukarı nereyi gideceğini,ne kadar süreceğini kesirebilirim çoğu zaman da yanılmam.O MEŞHUR tanıtım çıktığnda işte bu senenin favori dizisi dedim.Ki öylede oldu hepimiz cuma akşamlarını iple çeker oldu.Hiç abartmıyorum ilk bölüm yayını bittikten sonra ilk bölümü başa sarıp sarıp defalarca izledim.Hala şunu savunuyorum kiralık aşk'ın ilk 10 bölümü ülkemizde izlediğimiz romantik komedi türündeki diziler arasında en iyi senaryoya sahip iş ben hala canım sıkkınsa açıp izliyorum eski bölümleri çok iyi geliyor size de tavsiye ederim.Replikler oyunculuklar sıcacık son derece bizden sanırım o yüzden çok sevdik.Sanırım ben herkesten farklı olarak ilk sezonun çok iyi dinamize edildiğini düşünüyorum birkaç sıkıntı hariç ki bunlardan en büyüğü FİKRET GALO karakteri idi bence.Yalnış anlaşılmış esas çiftin arasına giren kadın veya erkek karakterleri hiçbir zaman karşı olmadım neticede bunlar dizinin ömrünün uzaması gerekli hamlaler.Misal iz karakteri diziye girdiğinde bu o zaman için son derece yerinde ve gerekli bir hamleydi.Ama FİKRET GALO için öyle düşünmüyorum son derece gereksiz bir karakterdi üstelik bölümlerce ömerle birbirlerine ne kadar uygun olduklarını uzun uzun izledik mesela buna bence hiç ama hiç gerek yoktu.Söylediklerim yalnış anlaşılmasın elifcan ongurları severim normalde ben karaktere ısınmadım.2.sezon haberini alınca ne kadar sevindiğimi hatırlıyorumda...
2.sezonun bu kadar kısa süreceğini hiç düşünmemiştim.Seçkin Özdemir'in diziye katılımıyla hikayenin daha çok dal vereceğini düşünüyordum,ama malesef öyle olmadı.''PAMİR'' karakterinin iyi değerlendirilemediğini düşünüyorum.Misal pamir karakteri defne ve ömer cephesinde hiçbir zaman tam anlamıyla bir tehdit oluşturmadı.Ara ara sütlü çay içerken gördük sadece o kadar.Ama şunu kabul edelim seyirci olarak seyirci olarak bizde entrika seviyoruz.Dosdoğru hikayeleri olan diziler çok dayanmıyor bizde.Böyle bir durum varken kiralık aşk iyi bile dayandı.Şu bir gerçek ki kiralık aşk herşeye rağmen unutulmazlardan biri oldu her karakteriyle.Ben mahalle ortamını şirket ortamını ayrı özleyeceğim.DEFNE VE ÖMER ikilisinden en çok ÖMER-SİNAN DEFNE-İSO NERİMAN-KORİŞ dostluğunu izlemeyi özleyeceğim.KİRALIK AŞK'TA en ufak emeği olan ismini bilip bilmediğimiz başta şahane oyuncular,teknik ekip herkesin yolu çok açık olsun herşey için teşekkürler.Yeni projeleri heyecan ve merak içinde bekliyorum

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder