22 Kasım 2016 Salı

SEVDİĞİNİ EZBER ETMEYECEKSİN-BANA SEVMEYİ ANLAT 12.BÖLÜM

Bana sevmeyi anlat aslında tanıtıtımlarına baktığımda pek benim tarzım bir iş değildi ama ilk bölüm itibariyle (ki genelde ilk bölümleri pek sevmem karakterleri tanıtmayla çok uzun süre vakit geçirildiği için) yanıldığımı anladım sonraki haftalarda alınan reytingler kanalı tatmin etmemiş olacak ki bu kanal bu haftadan itibaren gün değişikliğine gitti.AYLA'DAN hiç hoşlanmıyorum.LEYLA'YI HAŞMET'LE evlenmeye zorlaması da ayrı bir saçmalık üstelik iç yüzünü az da olsa bilirken HAŞMET aşırı tutkulu seven bir adam üstelik bir tarafı da çok tehlikeli. Buzlar kraliçesi CANAN'DAN bahsetmiyorum bile.Bir anne kız nasıl bu kadar farklı olabilir.Haşmet'e olan aşkı yüzünden gözü kör olmuş resmen.Leyla'nın kızı olduğunu öğrenince durumu nasıl toparlayacak merak konusu.  Alper'e de ayrı üzülüyorum.insanın yıllardır birlikte olduğu eşi tarafından aldatıldığını öğrenip bunu hazmetmesi çok zor olmalı bir insan için hem de bu kadar iyi bir eş ve baba iken...Leyla ve alper arasında henüz dile gelmemiş duygular gözlerinden öyle güzel okunuyor ki insanın içi ısınıyor onlara baktıkça.İnsanın birini gerçekten sevdiğini onun için yaptığı fedakarlıktan anlarmışız ya durum aynen öyle oralarda.ENGİN'İN yaptıklarına bazen anlam veremiyorum. Kendisi de aşkı tatmışken leyla ve alpere yardımcı olmak yerine neden sürekli onlara engel olmaya çalışıyor.Bu hengamenin arasında nur topu gibi bir aşk filizlendi, çiçek açtı EZGİ ve ENGİN en sevdiğim çiftlerden,insan hem birbinden bu farklı hem de bu kadar aynı nasıl olabilir diye düşündüyor beni.Tabi engin'i de haşmetle girdiği pis işlerden geri döndürecek tek kişi de ezgidir bence.Kadir doğulu bence enfes oynuyor.O kadar ki onun gerçek kimliğni unutup alpere çok rahat odaklanıyorsunuz.Bunu tarzunda fazla değişikliğe gitmeden başarabilmesi de ayrıca değerli.Bir de MUSTAFA ÜSTÜNDAĞ gerçeği var tabii.Haşmet gibi ağır arızalı bir adamı hiç irite etmeden şiir gibi oynuyor.Oyunculuğu ders niteliğinde Bu bölümün misafir oyuncuları yaprak dökümünün efsane oyunculuları GÜVEN HOKNA ve HALİL ERGÜN' DÜ.Aradan geçen 11 yılın ardında onları yeniden bir arada ve ekranda görmek beni çok mutlu etti,özlemişiz onları bir arada görmeyi.Haşmetin leyla ve alperle ilgili şüpheleri gün geçtikçe artıyor.Gerçekle ne zaman yüzleşecek çok merak ediyorum.Son sahnede BERNA'NIN uyanmasıyla birlikte leyla ve alper için yeni ve zorlu bir dönemece girildi bence,bundan sonra seyirciyi neler bekliyor çok merak ediyorum umarım gün değişikliği hamlesiyle alınan reytingler kanalı mennun eder de biz de uzun süre bana sevmeyi anlat izleme şansı buluruz. emeği geçen herkese çok teşekkürler bol şans


























Hiç yorum yok:

Yorum Gönder