25 Kasım 2016 Cuma

ÇÜNKÜ SEVMEK DAHA ZORDUR;ÖLMEKTEN -CESUR VE GÜZEL 3.BÖLÜM

KIVANÇ TATLITUĞ VE TUBA BÜYÜKÜSTÜN'Ü ayrı ayrı çok severim yerleri benim gönlümde çok farklıdır.Cesur ve güzel KIVANÇ TATLITUĞ'UN partnerinin TUBA BÜYÜKÜSTÜN olduğunun kesinleşmesinden sonra ortaya çok bir iş çıkacağından emindim,ama inanın bu kadarını ben bile beklemiyordum.Birlikte resmen ŞAHANELER...Uyumlarından tv ekranı çatlayacak diye korkmuyor değilim.Dünkü bölümden itibaren sanırım Cesur her zaman işe yarayan kaçan kovalanır taktiğini uygulayacak sanırım en azından bir süre için.Taktik diyerek küçümsediğimi zannetmeyin sakın zaten etkisini hemen gösterdi.Şuan ki durum cesur kaçar sühan kovalar ama cesur itiraf edemese bile çoktan sühanın yörüngesine girdi bence.Cesur korludağ'a dersini çok iyi çalışarak gelmiş belli ki bütün KORLUDAĞ'LARIN zaaflarını ezber edecek kadar hemde.Bakalım bu intikam oyununda haftaya neler yaşanacak şimdiden çok merak ediyorum.Cesur ve Sühanın yemek sahnesini izlerken aklıma bir şüphe düştü.Sühan çocukluğunu anlattırken annesinin Sühana karşı soğuk tavırları beni sühan ve korhanın annesinin farklı olduğu düsüncesine götürdü.Dikkat edersiniz TAHSİN KORLUDAĞ sühana farklı, korhana farklı davranıyor.Korhan demişken dün akşamki bölümdeki ERKAN AVCI'NIN muhteşem oyunculuğunda bahsetmeden geçmek olmaz.TAHSİN ve KORHAN'IN iç hesaplaşmasını izlediğimiz sahnede öylesine duru bir oyunculuk sergiledi ki izlerken hayran olmamak elde değildi gerçekten

 Bakalım tahminlerim doğru çıkacak mı ilerleyen haftalarda hep birlikte izleyip göreceğiz.Yakışıklı ve güzel oyuncuların bu özelliklerinin arkasına saklanmadan kendilerini sürekli geliştirmeleri gerektiğini düşünüyorum.Ki bunu en iyi başaran oyunculardan biri hiç tartışmasız KIVANÇ TATLITUĞ'DUR.Bazen izlerken öyle şaşırıyorum ki kariyerinden tüm karakterler o farklı ki sanki herbirini farklı oyuncular canlandırmış gibi.Mesela behlülle kuzey arasında benzeşen tek bir taraf yok.TUBA BÜYÜKÜSTÜN'DE aynı şekilde hasret ve asi arasında benzeşen tek taraf yok.Bu yüzden ikisinede çokbüyük saygı duyuyorum yolları hep açık olsun uzun ömür bir iş olsun CESUR VE GÜZEL ki doya doya izleyelim bu güzel ikiliyi...
Dünkü şahane bölüm için herkesin emeğine sağlık
 CESUR VE GÜZEL 4.BÖLÜM FRAGMANI



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder