23 Kasım 2016 Çarşamba

Kâh hüzünlü kah neşeli bir şarkıdır hayat şarkısı 31.bölüm

Öncelikle söze şöyle başlamak isterim  kore uyarlaması olarak başlayıp hikaye  anlamında tamamen farklı bir yere  giden  nadir  işlerden biri hayat şarkısı sırf bu yüzden bile kocaman bir tebriği hak ediyor bu ekip ama onlar her bölüm bir önceki bölümden daha iyi bir bölüm  çıkarıyorlar.Sadece hülya karakteri bile matruşka gibi kişiliğinden ötürü hayat şarkısı izlemek için yeterli bir sebep iken dizideki her karakter sizi farklı bir yolculuğa çıkarıyor izlerken her karakterde kendinizden bir şeyler bulabilirsiz.Mesela Bayram Cevher tam bir TÜRK aile babası bazen otariter bazen de komik dün akşam ki bölümde yine kimi zaman güldüm kimi zaman heyecanlandım.Ben tam da geçen hafta cemin baharın kendi çocuğu olduğunu öğrenmesine üzülürken bu haftaki bölümde tam da kendisinden beklenilen şeyi yaparak hülyadan bir seçim yapmasını istedi.Hani insan için bazı hataların bedeli çok ağır olur ya hülya için de durum aynen böyle en mutlu olması gereken günlerde binbir sıkıntıyla uğraşıyor.Sırf cemle filiz olsa yine iyi bir de melisa çıktı şimdi hülyanın başına üstelik açık açık yürüyor kerime.Artık hülyanın kara listesinde aklı varsa kaçacak delik arar ama daha nasıl bir belaya çattığının kendi de farkında değil.Düğme olmasa hülya yapacağını bilirde alahtan o var da annesini biraz engelliyor.Ben meleğin o kadar yaptığı şeyden sonra ortalarda masum masum dolanmasına sinir oluyorum.Zeynep ne yapsa hakkıdır bence.Cem ve filiz şahane bir ikili olmadı mı sizce de :) cem şuan kaz gelecek yerden tavuk esirgenmez modunda filizin gözünü boyamak için elinden eleni yapıyor başarılıda oluyor hani.Benim bildğim hülya napar eder kerim mehmet ve baharın içinde olduğu yeni bir düzen kurar kendine ama dileğim bu sıkıntılı süreçten düğmenin etkilenmemesi. Herkesin emeğine sağlık şahane bir bölümdü bayıldım.Hülya yine içimi burktu...







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder