21 Kasım 2016 Pazartesi

BİR PAPATYA FALI :SEVİYOR SEVMİYOR 19.BÖLÜM YORUMUM

Seviyor sevmiyor 19.bölümü sanırım en güzel bölümlerinden biriydi; o kadar ki gözlerimi kırpmadan izledim.18.bölüm DENİZ'İN TUNA ile birlikte olduğunu YİĞİT'E söylemesi üzerine TUNA ve YİĞİT arasındaki gizli çekişmenin fitili de ateşlenmiş oldu aslında. DENİZ bir taraftan işlere yetişmeye çalışırken bir taraftan da TUNA'YI kırmamak için binbir çaba sarfetti.Ama yine de başarılı olamadı, YİĞİT'İN engelemeleri de üstüne gelince haklı olarak TUNA'NIN kalbi çok kırıldı.Go filamingo'da tam herkes hasta olmuşken kredi başvusunu değerlendirmek için müfettiş gelmesi işleri fena karıştırdı ve ortaya birbirinden komik sahneler çıktı.İrem her zamanki gibi yine boş durmadı.YİGİT'E tüm gerçekleri anlattığı cdyi gönderdi üstelik yaptıkları bununla da kalmadı.TUNA ve DENİZ'İN arasını bozmak içinde DENİZ'LE yaptıkları bir konuşmanın belirli kısımlarını kesip TUNA'YA dinletti.TUNA ve DENİZ ayrılığına sebep oldu.DENİZ ile İREM bu kadar farklı iki karakter olup nasıl arkadaş olabiliyorlar anlamıyorum gerçekten.Ve de İREM nasıl bu kadar kötü bir insan olmuş.YİĞİT'İN cdyi gördükten sonraki tepkisini çok merak ediyorum.Bana sanki intikam almak ister gibi geliyor ama açıkcası yanılmak çok isterim.YİĞİT'İN bu bölümde DENİZ'İN kalbini kazanmak için yaptıkları beni etkilese de gözümde hala bir TUNA değil.TUNA herşeyden önce güzel seven bir adam.Aşkı da dostluğu da çok naif.İzlerken imreniyorum doğrusu acaba böyle güzel seven adamlar varmıdır diye. Seviyor sevmiyor ile ilgili değinmeden edemeyeceğim birşey de seçilen o şahane müzikleri...Şarkıların özellikle hep eski 90'lar kuşağından seçilmesi de diziye ayrı bir hava katıyor,fikir kiminse ayrıca tebrik etmek isterim.Dün akşamki bölümde beni en çok etkileyen şeylerden bir tanesi hiç tartışmasız GÖKHAN ALKAN'IN son sahnedeki oyunculuğudur.Ekrana bence inanılmaz yakışan isimlerden.Daha çok yıllar izlemek islerim kendisini yolu çok açık olsun.Dünkü şahane bölümde emeği geçen herkese çok teşekkürler. OKUYAN GÖZLER DERT GÖRMESİN








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder