20 Kasım 2016 Pazar

HAYAT ŞİMDİ NE YAPSIN -AŞK LAFTAN ANLAMAZ 19.BÖLÜM YORUMUM

Ben genelde dizilere hangi senaristlerle başlandıysa proje boyunca onlarla devam ettirilmesi gerektiğini düşünüyorum.Ama tabi bunun bazı istisnaları da var.AŞK LAFTAN ANLAMAZ'DA bunlardan bir tanesi.Senarist değişikliği öyle iyi geldi ki diziye bunun sonuçları hem reytingler de hem hikayede kendini gösteriyor zaten.19.bölüm itibariyle hayat ve murat ikilisi içinde yeni bir dönemece girildi.Murat sadece HAYAT'IN hatalarının değil aynı zaman annesi ile ilgili söylenen yaların acısını da HAYAT'TAN çıkırıyor buna amlam vermekte zorlanıyorum.HAYAT ne zaman ''buraya kadar''diyecek diye ediyordum ki nikayet o da dayanamadı,bir taraftan çıkan gazete haberleri bir taraftan da MURAT'IN kendisini aldatıyor olma ihtimali...Tabiki bölümde yüzümüzü güldüren sahnelerde vardı.İPEK'TEN hiç böyle hareketler beklemezdim ama KEREM'İ kıskanma halleri falan çok şekerdi.HAYAT'IN merakına yenilip DORUK'LA birlikte MURAT'I takip etmesiyle birlikte MURAT'I başka bir kadına sarılırken yakaladı bundan sonra ne yapsa haklı umarım MURAT'IN mantıklı bir açıklaması vardır yoksa işi çok zor.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder