30 Kasım 2016 Çarşamba

insanın böyle kardeşi olunca düşmana ihtiyaç yoktur-HAYAT ŞARKISI 32.BÖLÜM

Ben salı akşamlarını pek sevmezdim ta ki 'hayat şarkısı' başlayana kadar.İlk bölümü izlediğimde bu hikayenin çok farklı kollara ayrılabileceğini fark etmiştim ancak böyle bir değişim ben bile beklemiyordum.Tabi bunda oyuncularla beraber benim izlerken çok keyif aldığım CEM KARCI rejisinin etkisi büyük.Sahneleri öyle derinlikli çekiyor ki izlerken bunun bir televizyon dizisi olduğunu unutuyorsun neredeyse.HÜLYA ilk sahnede  hepimizin ciğerini söktü.Onu izlerken başkasının acısı hissedilebilir bişeymiş diye düşündüm kendi kendime. Bunun için en büyük teşekkür canım BURCU BİRİCİK'İNDİR.Hülyayı oynamıyor yaşıyor sanki.Filize bir tarafım üzülse de bir tarafımda eden bulur demekten kendini alamadı.Hülya içine düştüğü çıkmazdan nasıl kurtulacak çok merak ediyorum.Bir kere baharın kendi kızı olduğunu öğrendi ya artık içi el vermez onu başkasına veremez.Ayrıca meleğin her olayda zetinyağ gibi üste çıkmasına sinir oluyorum.Tamam haklı olduğu taraflar var hiçbir gerekçe bir bebeği annesinden saklamayı haklı çıkarmaz asla.Kerim bu durumu nasıl karşılar diye düşünmekten kendimi alamıyorum.Ben anlayışla karşıyacağına düşünmüyorum.Hatta bence bu durumun ortaya çıkması malesef hülya-kerim ayrılığına sebep bile olabilir.Yine de böyle birşeyin olmamasını diliyorum tabi.Öyle olursa hülya tutunduğu tek dalı da kaybeder.Hayat şarkısında bundan sonra işler fena değişecek gibi.Melek hüseyinin evliliğinin ortaya çıkması benim uzun zamandır büyük heycanla beklediğim hülya-zeynep ittifakını da beraberinde getirecek gibi eğer öyle olursa çok keyifli sahneler bizi bekliyor. demektir.MELEK CEVHER ailesinin ağzının tadını kaçıracak gibi.Bayram baba yine akşamları huzurla bir yemek yeyemecek.ŞAKA BİR YANA BU EFSANE NİTELİKTEĞİNDEKİ BÖLÜM VE ŞAHANE OYUNCULUKLAR İÇİN BİN TEŞEKKÜR SEVGİLİ HAYAT ŞARKISI EKİBİ!!



HAYAT ŞARKISI 33.BÖLÜM FRAGMANI 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder