28 Kasım 2016 Pazartesi

intikam meleği yiğit balcı -seviyor sevmiyor 20.bölüm

19.bölüm son sahnesinde tüm seviyor sevmiyor izleyicileri olarak bir ''oh be''dedik.Sonunda yiğit denizin gerçek kimliğini öğrendi.Tabi bunda iremin etkisini hafife almamak lazım.Sağ!! olsun  beyninin tüm işlevini denizin hayatını allak bullak etmeye harcıyor.Deniz üzülünce o mutlu oluyor anlayamıyorum değişik bir ruh hali yani.TUNANIN da kalbine denizle ilgili şüphe tohumlarını ekti.TUNA gibi temiz seven adam az bulunur ama kıymeti çoğu zaman bilinmez.Kalp onun sevenin değil ona acı çektirenin peşinden koşarmış ya denizde de durum bu galiba.Yiğitten haz etmiyor olmam GÖKHAN ALKAN'NIN oyunculuğuna bayılmadığım anlamına gelmiyor tabii.Büyük büyük hareketler bir oyuncuya ancak bu kadar yakışır.Bu arada ben yiğitin herşeyi bu kadar çabuk hazmedebileceğini asla düşünmüyorum.Düşünsenize o kadar süre etrafınızdaki herkes tarafından kandırıldığınızı düşünüyorsunuz ki YİĞİT'TE öyle düşünüyor.Çünkü hiç denizin açısından bakmıyor,onun ne incinip kıralabileceğini düşünmüyor.Bir zamanlar yüzüne bakmıyordu.Şimdi hemencecik affetti yetmedi bir de üstüne evlenme teklif etti.Şahsen ben kadar kolay olabileceğini düşünmüyorum.YİĞİT sanırım büyük bir oyun planlıyor.Ve bu oyunun bir yerine kadar iremi de kullanacak.Ama irem şimdilik bunların farkında değil.İyki de değil bence belki bu yolla denizle empati yapmayı öğrenir.Denizin tunanın oyununa gelmemesini sevdim.Genelde türk dizilerinde ana karakterler eğer iyi kalpliyse salaklık deresinde saf olabiliyor.Denizin bu karakterlerden olmamasına bayıldım.Son olarak belirtmek istediğim bir kaç şey var; izninizle
Evlilik teklifi sahnesine bayıldım yiğit balcı paraya kıymış hani :) Şaka bir yana geçekten çok güzel yazılmış ve çekilmiş sahne.ZEYNEP ÇAMCI uçuruma yaklaşırken gözlerindeki korku o kadar gerçekti ki izlerken onunla birlikte bende korktum dersem abartmış olmam sanrım.Bu arada bu evlilik teklifinin denizin gözlerini boyamak için intikam oyununun bir parçası olarak yapıldığını belki de yanılıyorum beraber izleyip göreceğiz.
 SEVİYOR SEVMİYOR 21.BÖLÜM FRAGMANI



SEVİYOR SEVMİYOR 21.BÖLÜM 2.FRAGMAN

DEDİĞİM GİBİ YİĞİT HERŞEYİ İNTİKAM İÇİN YAPMIŞ









































Hiç yorum yok:

Yorum Gönder