27 Şubat 2018 Salı

Kahramanlar da Can Verir-Siyah Beyaz Aşk 19.bölüm

Ölüm,bileti her daim cebimizde olan zamanı belirsiz bir yolculuk aslında.Fakat;zamanı belirsiz olduğundan biz insanoğlunun kolayına geliyor bu gerçeği hasır altı etmek .Bana sorarsanız, işte tam da bu belirsizlik bizi hayatı ve çevremizdeki sevdiğimizi iddia ettiğimiz insanları örseleyerek sevmeye itiyor.Bunun nedeni ölümün,her an hepimiz için var olduğunu unutmaktır, bana göre.Şimdi diyeceksiniz ki, sürekli olarak ölümü düşünerek yaşanır mı?Elbette böyle bir durum hem fizyolojik hem de psikolojik açıdan olanaksız.Benim ifade etmek istediğim şey,hayatımızın demirbaşı insanların değerini henüz onlar hayatta iken ve biz onların yokluğu ile sınanmamışken,değerlerini bilmek
Özellikle kardeşleri ile iyi iletişim kurabilmiş çocuklar için anne,baba acısından sonraki en şiddetli acı kardeş acısıymış.Çünkü;anne, babaların ardından onlar da gittiği vakit hayat,artık sizi çocuk olmaktan tamamıyla büyümek zorunda bırakıyor.Siyah Beyaz Aşk'ta dün akşam izlemiş olduğumuz,bölüm tam da bu konu üstüne giderek,Aslı üzerinden bize kendimizi ve aile ilişkilerimizi sorgulattı.Birce Akalay Aslı'nın kardeşi acısını öyle saf ve sahici hissettirdi ki oyuncuğuna söyleyecek kelime dahi bulamıyorum.Cem'in ani gidişi Aslı'yı sonunda hiçbir ışık görmeyen karanlık bir tünele sürekledi.Sevdiğniz birini kaybettiğiniz ilk dakikalarda hissettiğiniz acı kolaylıkla tarif  edebilecek türden değildir.O,ilk anda hissetiğiniz acı ile baş edebilmek için kendiniz bir süreliğine bilinçli olarak tüm hislerinizi adeta dondurursunuz.Ama bir an gelir, karşınıza onun sevdiği bir yemek dinlediği bir müzik çıkar.İşte tam saniyede duygularınnız tüm zırhlarını indirir,birinin omzunda döktüğünüz iki damla gözyaşı en etkili ilaçtan daha tedavi edicidir.Cem'in ani gidişi beraberinde pek çok çetrefil getireceği gibi,Ferhat-Yiğit-Gülsüm ilişkisi açısından da yara bandı niteliğinde olacak gibi hissediyorum.Nihayetinde Ferhat,kardeş acısının ne kadar yakıcı ve yıkıcı bir şey olduğunu Aslı'da gördü.Bundan sonrası için özellikle Gülsüm'e dört elle sarılacaktır.Bölümü daha sonra detaylı izlediğimde şunu fark ettim.Cem'i öldüren bir kadın, evet ama ben bunun AYHAN ile bir ilgisi olduğunu düşünmüyorum.Ama şu bir gerçek diziye çok sağlam bir kötü geliyor.Bakalım haftaya neler olacak?Çok merak ediyorum.EMEKLERE SAĞLIK.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder