24 Mart 2017 Cuma

SIFIRDAN BAŞLAMAK-CESUR VE GÜZEL 19.BÖLÜM

Senarist değişikliğine rağmen tempoda hiçbir düşme olmadan,aynı heycanla izledik yeni bölümü.Rıza Korludağ'daki dengeleri değiştirmek üzere şeytanın bile aklına gelmeyecek yeni oyuncular kurma çabasında.Pek bir başarılı bu konuda.Cesur dahil herkesi oltanın ucundaki balık misali istediği yöne çekiyor.Zekasından korkmaya başladım.Sanırım o da tıpkı Cesur gibi Tahsin'den intikamını Sühan yoluyla almayı deneyecek.İlerleyen zamanlarda salih,rıza ve adalet arasında Korludağ'lar ve tabiki Cesur'a karşı üçlü ittifak bekliyorum.Rıza bir bakıma amacına ulaştı dersek yalnış olmaz sanırım.Cesur ve Tahsin arasındaki gerilimi yaptığı planlarla öyle yükselti ki bu durum tam da onun istediği üzere en büyük yarayı Cesur ve Sühan arasındaki ilişkiye verdi.19.bölüm itibariyle hikaye başladığı yere bir farkla geri döndü dersek yalan olmaz.Bir fark dedim o da şu artık Sühan ve cesur arasında gerçek bir aşk var.Herşey başladığı noktaya döndü derken ciddiğiydim.Malumunuz haftalardır Korludağ'da dolaşan boşanma dedikoları dün akşam itibariyle dedikodu olmaktan çıkıp gerçeğe dönüştü.Ben bu konuda hiç negatif değilim.Bazı durumlar herşeyin yıklıp daha sağlam bir biçimde yeniden kurulması ilişkiler açısından beklenildiğinden iyi sonuçlar bu anlamda ''CESUR VE GÜZEL'' için gelecek haftalardan son derece umutluyum.Önümüzdeki birkaç hafta Cesur'un kıskançlıktan delirmelerini izleyeceğiz gibi bir his var içimde.Eser miktarda kıskançlık iyidir severiz.Mutlaka bahsetmek istediğim bir sahne var ki o da meşhur Tango sahnesi.Türk dizilerinde romantik sahneler denilinde akla gelen ilk şey sanırım esas çiftin dans etmesidir.Ama ne yalan söyleyim genelde izlediğim bu tarz sahnelerin duygusu bana hiçbir zaman tam manasıyla geçmez ve bu tarz sahneler çok yapmacık gelir. Bazı istisnalar hariç.Dün akşam itibariyle bu istisnaların başında cesur ve sühan ikilisinin yaptığı muhteşem tango geliyor.Ben tek kelime ile BA-YIL-DIM.Senaristimiz ELİF USMAN ERGÜDEN, ECE YÖRENÇ'TEN zirvede devraldığı bayrağı şahane taşımış olağanüstü bir bölümdü emeklere sağlık

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder