1 Mart 2017 Çarşamba

Karımı seviyorum sayın hakim-hayat şarkısı 44.bölüm

Her salı akşamı olduğu gibi yine gözlerimi ekrandan bir saniye olsun ayırmadan izledim bölümü.HÜLYA KERİM mahkeme sahnesine kelimenin tam manasıyla bayıldım diyebilirim.BİRKAN SOKULDAN hariç keriminde alkışlanması gereken bir oyuncuğu var.Yaşadıklarını izlememiş olsam ben bile inanırdım söylediklerine.Ve ne yalan söyleyim ,kerim bu defa beni bile şaşırtmayı başardı.Tamam hülyayı sevdiğine artık hiçbirimizin şüphesi yok ama kerim böyle bir hareket yapabileceğini düşündüğüm son dizi karakteri bile değil.Yani bu benim gözümde bir ihtimal biile değilken akşam böyle bir sahnenin ortasına bırakılmış buldum kendimi.Netice itibarıyla hayat şarkısı seyircileri olarak bu tarz ters köşe olmalara oldukça alışığız.Bu sebeple hiç yadırgamadım.Dizide hayranlıkla izlediğim başka bir kısım ise tahmin edebileceğiniz üzere HAZER TORUNBAŞ sıkı bir hülkerci olmakla birlikte hikayede en başından beri hülyanın tarafında olan biri olarak hazere hülya açısından baktığımda bir çok cazip bir karakter kerim açısından baktığım zaman ie sınav niteliğinde bir insan görüyorum.Geçmişte hülyaya yaptığı jesti hatırlatıp karşısında bu kadar kararlı duran bir adamı  hangi kadın görse bir etkilenir  yelkenler suya inerdi.Üstelik sürekli olarak hiçbir şekilde rahatsızlık vermeden kendini duygularını hülyaya anlatmaya çaışması benim için çok kıymetli birşey tabi ama sıkı bir hülkerci olmam sebebiyle hazerin yaptığı bu hoşlukların dozunda kalması gerektiğini düşünüyorum.Hayat şarkısı bölüm yorumu yazarken bahsetmekten asla ama asla sıkılmayacağım bir karakter de sanırım hepinizde tahmin edebileceği üzere şahaneler şahanesi bayram cevher.Dün akşamki bölümdeki tişört sahnesinde gülmekten karnıma ağrılar girdi.Ahmet mümtaz taylan ustalığını konuşturuyor,oynamıyor sanki yaşıyor.Her sahnesi oyunculuk  dersi niteliğinde Ömrüne bereket.Bölüm sonuyla ilgili beklentim kerim ve memonun burunları bile kanamadan o arabadan çıkması o kadar.Birde mümkünse cemi artık uzağın derinliklerine yollayalım.Emeklere sağlık.Şimdilik sevgiyle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder