10 Mart 2017 Cuma

DEJAVU-CESUR VE GÜZEL 17.BÖLÜM YORUMUM

16.bölümü geride bıraktığımızda 17. bölümün soluksuz izleyebileğimiz bir bölüm olabileceğini hiç ama hiç tahmin etmedim.Hikaye öyle güzel evrilmiş ki sanki bambaşka bir dizi izliyormuş hissine kapıldım.Herşey değimiş bir tek şey aynı kalmış,sühan ve cesur...Ama bir farkla cesur ve sühan arasında bu kez sadece cesurun babasının intikamı yok,intikam duygusunun üstüne bir de sıra dağlar gibi anne acısı da eklendi.Bazı acılar öyle büyük öyle güçlüdür ki seneler geçse de hatırladıkça kalbiniz sızlar.CESUR'UN acısını KIVANÇ TATLITUĞ öyle kusursuz yansıttı ki bize birkez daha hayran kaldım.Gelelim cesur ve sühanın tam 45 gün sonra yeniden karşılaşmasına 1.bölümdeki o amerikan filmlerinden fırlamışcasına  müthiş olan o sahnenin boyut atlamış halini düşünün aynen öyle benzersiz bir sahneydi.CESUR ve SÜHAN bu kez en zor sınavını verecek bence.CESUR bu kez sühana yaklaşırken aklında ailesinin intikamının olacağını bunun içinde doğrudan sühanı kullanacağını düşünüyorum.Sonuçta yaşanmış herşeye rağmen tahsinin en değerlisi ve sanırım aynı zamanda da tek zayıf noktası sühan ki cesurda bunu gayet iyi biliyor,ve bunu kullanacaktır diye düşünüyorum.Tabi sonra pişman olur orası ayrı da şuan acısı çok taze.Son sahnenin bendeki etkisine gelirsek o sahnede bir ters köşe olduğunu ve tahsinin kesinlikle düşmediğini düşünüyorum ki muhtemelen öyledir çünkü tahsin hikayedeki can damarlardan bir tanesi kolay kolay birşey olmaz ona.Ama tabii yanılıyorda olabilirim.Neticede senaristimiz ece yörenç ters köşeleri pek bir sever. Bakalım 18.bölüm bize neler getirecek merakla bekliyorum.Bu arada yeni stylingler fazla şahane olmamış mı sizi bilmem ama ben fazlaca beğendim. Başak tatlıtuğ mesleğinin inceliklerini konuşturmuş sizi bilmem ama ben karakterlere bu tarz dokunuşları seviyorum,özellikle zaman atlaması yapılmışsa neticede zamanın geçtiğine  seyircinin bir şekilde ikna edilmesi gerek ki bu taktik şahane bence.Bu bölüm bize çok güzel bir süpriz vardı.Cesurun bir sahnesinde ''menekşe ile halil'' dizisinin müziği değdi kulaklarımıza.Ne çok özlemişim.Şahane bir süpriz oldu benim için yeni bölüm için gün saymaya şimdiden başladım,şimdilik sevgiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder